Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 1 sierpnia 2019

Emulsja z olejem konopnym i maseczka kokosowa z glinką Botanical Flow Delia


Kosmetyki Delia z serii Botanical Flow
to bardzo przyjemne naturalne kosmetyki o dobrym składzie i delikatnym zapachu, które nie podrażniają skóry

Emulsja myjąca do twarzy z naturalnym olejem konopnym BOTANICAL FLOW 150ml

Opis producenta:
Kim jestem?  Naturalnie tym, czego potrzebujesz! Pojawiłam się, by delikatnie oczyszczać Twoją skórę z zanieczyszczeń i skutecznie usuwać makijaż. Jestem dobra dla wszystkich, nawet dla osób ze szczególnie wrażliwą cerą! Składam się z 95% naturalnych składników i nie znajdziesz we mnie parabenów, silikonów czy sztucznych barwników.
Zawieram 95% składników naturalnych, pozostałe 5% gwarantuje moją trwałość, żeby czuć się przyjemnie i bezpiecznie podczas stosowania.
Składniki aktywne: Olej konopny, Aloe Vera, olej z pestek winogron, ekstrakt ze świetlika, witamina E.
Zawarty we mnie olej konopny, wytwarzany z leczniczej odmiany konopi siewnej, to jeden z najcenniejszych olejów na świecie, który chroni skórę przed utratą wilgoci, regeneruje, odżywia, poprawiając jednocześnie kondycję skóry.
Cena: 15,99 zł

Ode mnie:
Emulsja jest bardzo delikatna, myje skórę ale jej nie wysusza, nie podrażnia i nie obciąża. Dobrze oczyszcza. Będzie idealna dla skóry wrażliwej.


Oczyszczająca maseczka z zieloną glinką i naturalną wodą kokosową BOTANICAL FLOW 10g

Opis producenta:
Kim jestem? Naturalnie tym, czego potrzebujesz. Działam skutecznie właśnie wtedy, gdy Twoja skóra jest zanieczyszczona i potrzebuje odświeżenia i zmatowienia. Jestem dobra cery ze skłonnością do przetłuszczania się i powstawania wyprysków! Składam się z 95% naturalnych składników i nie znajdziesz we mnie parabenów, silikonów czy sztucznych barwników.
Zawieram 95% składników naturalnych, pozostałe 5% gwarantuje moją trwałość, żeby czuć się przyjemnie i bezpiecznie podczas stosowania.
Składniki aktywne: zielona glinka, olej kokosowy, woda kokosowa.
Cena: 4,99 zł

Ode mnie:
Maseczka jest odpowiednio gęsta, nie za rzadka, a do tego pięknie pachnie kokosami (jak dla mnie coś pomiędzy budyniem kokosowym i malibu w tle z glinką ;), dzięki czemu dobrze oczyszcza twarz, wygładza ją, ale nie wysusza. Cera jest delikatnie rozjaśniona, gładka i świeża po jej użyciu. Kosmetyki przyjemnie się używa i są bezpieczne dla skóry.


1 komentarz:

  1. Miałam maseczkę do włosów i byłam zadowolona :) Emulsji jeszcze nie miałam (:

    OdpowiedzUsuń