Łączna liczba wyświetleń

sobota, 31 sierpnia 2013

Szampon do włosów cienkich z rozmarynem i czarną porzeczką Oriflame


Włosy mam niestety z kategorii zniszczonych, ale nie suchych na całej długości tylko na końcówkach, a od połowy przetłuszczających się. Zawsze trudno mi pogodzić regenerację i nawilżające właściwości szamponów z tym, aby nie obciążały moich włosów i nie przyspieszały ich przetłuszczania.
Jednakże zaryzykowałam i uznałam, że moim włosom należy się jednak odpowiednia pielęgnacja z tytułu cienkich i osłabionych włosów, nawet jeśli miałaby myc je częściej.

Szampon Oriflame pachnie odrobinę ziołowo, leśno-owocowo. Zapach nie powala, ale nie jest nieprzyjemny. Dobrze się pieni i dobrze myje. Nie obciąża włosów (a tak się o to bałam). Po umyciu są miękkie, sypkie i odświeżone. Przemawia do mnie też fakt wyciągów naturalnych z rozmarynu i porzeczki. Cena tego szamponu jest porównywalna z innymi. Ja za niego dałam w promocji 9,90 zł.
Szampon sprawdza się w codziennym myciu włosów w sam raz.

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz