Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 czerwca 2014

Nowy żel Oceania Cytrynowa Beza


Nowy żel pod  biedronkowy ;) W cenie promocyjnej 500 ml za 2,35 zł.

Zapach jak marzenie - soczysta, świeża, apetyczna i kusząca beza cytrynowa bardzo umila kąpiel.
Żel doskonale się pieni, nie podrażnia. Odświeża ciało i umysł. Jest idealny do chłodzącej kąpieli na upalne i gorące dni. Skóra pozostaje miękka, nie jest wysuszona.
Jak tylko go powąchałam, to od razu z półki zabrałam. Rzeczywiście wzbudza pozytywną energię. Z wydajnością mimo wszystko średnio, bo lubię używać go hojnie, ale tak niska cena sprawia, że można sobie na to pozwolić.

Polecam każdemu, choćby na wypróbowanie. Ja do niego z pewnością wrócę.

1 komentarz:

  1. Wczoraj w końcu udało mi się kupić ;) wzięłam ten i poziomkę,mmmm super zapachy :)

    OdpowiedzUsuń