Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 6 maja 2012

Matowe lakiery do paznokci

Po lakierach pękających, magnetycznych przyszedł czas na matowe. 


Ostatnią nowością są matowe lakiery do paznokci lub też specjalne lakiery nawierzchniowe tworzące matowe wykonczenie na każdym z możliwych lakierów.


Zakupiłam sobie właśnie ten drugi wariant: Matujący top coat z Essence. Dzięki temu każdy kolor może być matowy!

Pora zatem na matowo-połyskujący manicure, który wygląda bardzo elegancko. Wariacji na ten temat jest bardzo dużo, każdy znajdzie coś dla siebie.










3 komentarze:

  1. jak sprawdza się matowy lakier z essence? ja mam maybelline i jestem srednio zadowolona, moze go wlasnie zmienie na essence. zapraszamy do siebie na rozdanie (duzo ciekawych kosmetykow m in clinique, lush) pozdrawiamy!

    OdpowiedzUsuń
  2. Ciężko mi ocenić, bo używałam tylko tego jednego. Efekt jest ładnie matowy na kilku warstwach podstawowego lakieru (co najmniej 2). Próbowałam już na czerwonym i brązowym, a teraz chcę połączyć z czernią i eksperyment z jakimś bardzo mieniącym się kolorem, ale nie wiem czy to nie zepsuje efektu.
    Póki co wydaje mi się, że najlepiej matowy efekt widoczny będzie na czarnym + końcówki z połyskiem - niczym niezła bryka w matowym lakierze :D Na innych kolorach z daleka efekt jest słabo zauważalny (przynajmniej ja mam takie wrażenie).
    Pozdrawiam :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Bardzo fajnie to wygląda. Czarny kolorek jest świetny, bardzo elegancki.

    OdpowiedzUsuń