Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 2 czerwca 2016

Przygotowania na sezon letni


Doczekaliśmy się kolejnych słonecznych i ciepłych dni. Przygotowania do sezonu trwają w najlepsze, ale najważniejsza jest jednak odpowiednia ochrona przed słońcem.

Przy okazji prezentuję nowe nabytki w postaci dwuczęściowego kostiumu kąpielowego z tankini w egzotyczne owoce. Czasem na plaży jest chłodniej, ale żeby opalić plecy nie warto się całkiem okrywać, dlatego wybrałam taką górę.

Osobiście bardzo lubię opaloną skórę, ale na słońcu nie przebywam zbyt długo. Dlatego wybieram kremy z filtrami o niższym faktorze.


Dax Sun balsam do opalania pięknie pachnie masłem kakaowym, a dzięki zawartości oleju arganowego nawilża skórę. Nie zawiea parabenów, bezpieczny dla skóry, nie podrażnia.

Najlepiej nakładać go co jakiś czas ponownie na skórę podczas kąpieli słonecznych.

Balsam w wygodnym opakowaniu, z przekręcaną zakrętką i zabawnym kształcie promyka słońca. W sam raz do torebki. Podstawa w opalaniu.


W tym roku zdążyłam już zamoczyć stopy w Bałtyku i złapać odrobinę słońca :)

2 komentarze:

  1. Opalona skóra mi się podoba, ale sama się nie opalam i nie lubię wylegiwać się na słońcu mimo, że mieszkam nad morzem ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ale masz dobrze :D zazdroszczę, ja mam morze tylko od święta

      Usuń