Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 22 stycznia 2018

Antyperspirant przeciw plamom w kulce Garnier Mineral Invisible 48h


Antyperspirant przeciw plamom w kulce Garnier Mineral Invisible 48h Anti-Marks Roll-On

Opis producenta:
48 h nieprzerwanej ochrony przed wilgocią i przykrym zapachem. Formuła nowej generacji chroni czarne, białe, a nawet kolorowe ubrania przed śladami i sztywnieniem. Pozwala skórze oddychać. Zawiera Mineralite - minerał o właściwościach ultra absorbcyjnych.
Bez alkoholu i parabenów.

Ode mnie:
W jednym zdaniu o tym dezodorancie - Wysoki poziom ochrony przed poceniem. Antyperspirant ma bardzo przyjemny i świeży zapach, który długo się utrzymuje. Dzięki temu maskuje i chroni przed zapachem potu. Doskonale radzi sobie z poceniem oraz plamami na ubraniach - można o tym śmiało zapomnieć.
Nie powoduje podrażnień i swędzenia, plus za dobry skład.
Dla mnie jedyny minus tkwi w formule tego kosmetyku, a mianowicie w kulce. Dezodoranty w kulce raczej długo schną, co mi osobiście trochę przeszkadza - to czekanie, aż będzie można się ubrać by nie mieć mokrych plam na ubraniach. Poza tym dezodorant jest naprawdę dobry. W drodze wyjątku lubię go czasem stosować. Seria Garnier Mineral jest naprawdę udana, więc sądzę, że będę wracać do tych kosmetyków.

1 komentarz:

  1. Miałam kiedyś zielony, ale nie byłam wtedy z niego zbyt zadowolona.

    OdpowiedzUsuń