Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 23 maja 2019

Rare Flowers Night Orchid Woda perfumowana Avon


Rare Flowers Night Orchid Woda perfumowana Avon

Opis producenta:
Woda perfumowana Avon Rare Flowers Night Orchid rozkwita kuszącą wonią egzotycznej czarnej orchidei, roztaczając aurę luksusu i klasy.

Kategoria: wyrafinowana, na specjalne okazje
Kompozycja: kwiatowo-orientalna
Główne nuty zapachowe: gorzka pomarańcza, czarna orchidea, złota gardenia
Inspiracja: Czarna orchidea, uważana jest za jeden z najbardziej tajemniczych kwiatów na świecie, trafiła do Europy dopiero w XIX wieku.

Rozkoszuj się majestatycznym pięknem rzadkich odmian kwiatów -zmysłowej złotej gardenii i tajemniczej,czarnej orchidei w połączeniu z nutą egzotycznej, gorzkiej pomarańczy.



Ode mnie: 
Night Orchid to zapach rozkwitający z każdą godziną. Na początku czuć w nim przyprawy, ale za chwilę dołącza woń gorzkiej pomarańczy oraz gardenii. Zapach nie jest mocno słodki, ale to bardzo wyważona kwiatowa słodycz i bardzo elegancka na tle cytrusów i świeżych nut zapachowych.

Na początku myślałam, że będzie to zapach ciężki i duszący - nic z tego! Jest w nim świeżość, lekkość, coś kuszącego, eleganckiego i ukryta tajemnica... ;)

Jest to zapach dla wyjątkowych kobiet, inspirowany jednym z najbardziej niespotykanych kwiatów - czarną orchideą, która zakwita niezmiernie rzadko.

Jest także bardzo oryginalny na tle innych perfum Avon. Podoba mi się jego nietuzinkowość, trwałość i rozwijający się z czasem zapach.

Więcej o zapachu pod tym linkiem :) Zapraszam!

4 komentarze:

  1. Ojj kusisz tym zapachem :D Jeszcze nie miałam okazji go poznać :) Ale jak mi się spodoba to sobie kupię :D

    OdpowiedzUsuń
  2. Brzmi ciekawie! Lubię zapachy z tej marki. :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super jest ten zapach, a myślałam, że Rarek nie polubię ;)

    OdpowiedzUsuń
  4. Polubiłam go bo uwielbiam gardenię i ją najbardziej w nim czuję :)

    OdpowiedzUsuń