Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 27 stycznia 2020

Odmładzająca kuracja do twarzy w ampułkach Anew Avon



Kuracja odmładzająca w ampułkach Anew Avon

Opis producenta:
Pomaga przywrócić poziom kolagenu sprzed 7 lat dzięki formule z opatentowaną technologią Protinol dla widocznie jędrniejszej i bardziej elastycznej skóry.

Efekt: zauważalnie jędrniejsza i bardziej elastyczna skóra, wygładzone zmarszczki. Przedstawiamy innowacyjną kurację z technologią przywracającą poziom kolagenu sprzed 7 lat. W efekcie jej działania zwiększy się jędrność i elastyczność skóry Twojej twarzy, a zmarszczki zostaną naturalnie wygładzone. W zestawie znajdziesz 7 ampułek:

  • po 1 skóra stanie się wygładzona i świeża,
  • po 3 zyska młodszy wygląd i będzie wyglądała zdrowiej,
  • a po 7 zobaczysz pełen efekt ujędrnienia i wygładzenia. 

Jak stosować?
Otwórz ampułkę i wmasuj zawartość w oczyszczoną, suchą skórę twarzy i szyi, po wmasowaniu nałóż krem. Używaj raz dziennie wieczorem.

Ode mnie:
Ampułki świetnie sobie radzą z poprawą jędrności skóry i jej wygładzeniem. Już po pierwszej ampułce poczułam, że skóra jest napięta, zmarszczki jakby wypełnione, a twarz była przyjemna w dotyku i nawilżona. Z każdą kolejną ampułką efekt ten się wzmacniał. Cera wyglądała promiennie, świeżo, zdrowo i gładko.

Obawiałam się otwierania tej ampułki, ale jest bardzo prosta i bezpieczna w użyciu. Pojemność 1,3 ml wystarcza w sam raz na rozsmarowanie produktu na twarzy, szyi i dekolcie. Zawartość ampułki szybko się wchłania i już po chwili skóra zyskuje młodzieńczy wygląd. Kosmetyk nie zostawia tłustej warstwy, jest niemalże niewyczuwalny na skórze po chwili. Nie podrażnia, nie szczypie.

Nie mam na swojej twarzy poważnych zmarszczek, ale te drobne mimiczne zostały natychmiast wypełnione. Po pełnych 7 dniach kuracji moja skóra została znacznie wygładzona, była miękka, jędrna, elastyczna i miła w dotyku oraz wypoczęta. Świetne uczucie, zdecydowanie warto użyć tego kosmetyku dla takich efektów odnowionej skóry.

Ostatnio używałam też dobrego serum odmładzającego do twarzy Anew, o którym pisałam tutaj - dawało bardzo dobre rezultaty wygładzające. Natomiast te ampułki mają podobne, lecz skoncentrowane działanie i wpłyną pozytywnie na skórę już w tydzień. To nie żart ;) Ja jestem zadowolona.

Polecam!

2 komentarze: