Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 12 października 2020

Szminka Crème Legend i Perfumetka Far Away Rebel & Diva Avon

Szminka Crème Legend Avon

Opis producenta:

Szminka Crème Legend to urzekający kremowy efekt, doskonałe krycie i komfort noszenia przez cały dzień.

Zastosowanie: kremowa szminka do makijażu codziennego

Działanie: kremowa formuła ze zwiększoną ilością pigmentu i bazą, zapewnia pełne krycie, wysoką trwałość i nawilżenie ust

Efekt: długotrwały, komfortowy efekt crème bez wysuszania ust

Czas na legendarny efekt crème! Przedstawiamy kuszącą kremowością szminkę Crème Legend Avon, dzięki której twoje usta będą wyglądały znakomicie przez cały dzień. Jej mocno napigmentowana formuła, wzmocniona bazą, świetnie kryje perfekcyjnym kolorem, a przy tym nie wysusza ust. Będzie dobrym wyborem, jeśli cenisz komfort noszenia i wielogodzinną trwałość.

Ode mnie: 

Szminka ma przyjemną kremową konsystencje, dobrze rozprowadza się na ustach i nie wysusza. Dobrze kryje i daje trwały kolor do kilku godzin noszenia. Mam kolor Five Star i uważam, że jest to bardzo uniwersalny kolor, pasujący do wielu typów karnacji, idealny na co dzień. Bardzo polubiłam tą szminkę, mój totalny must-have na początek tej jesieni!



Perfumetka Far Away Rebel & Diva 

Opis producenta:

Far Away Rebel & Diva to inspirujący zapach dla pewnych siebie kobiet, które grają według własnych zasad.

Kompozycja: kwiatowo-gourmand

Kategoria: przebojowy zapach na co dzień

Główne nuty zapachowe: różowy pieprz, magnolia, akord karmelowego popcornu

Uwolnij pewność siebie i swój nieodparty urok z naszą najnowszą wodą perfumowaną Far Away Rebel & Diva! To nieokiełznana moc różowego pieprzu, z kwiatową głębią kuszącej magnolii i oryginalnym akordem gorącego popcornu z pysznym karmelem. Ten zapach doskonale uzupełni niepokorny charakter kobiety dyktującej własne warunki.

Ode mnie:

Miniaturka nowego zapachu Far Away Rebel & Diva w postaci perfumetki. Zapach przypadł mi do gustu od pierwszego powąchania ;) Jest kobiecy, energetyczny, kwiatowy i przepełniony delikatną słodyczą z odrobiną pikanterii. Jego główne nuty zapachowe to: różowy pieprz, magnolia, akord karmelowego popcornu. Ten zapach dodaje pewności siebie i uroku. 

2 komentarze:

  1. Miałam kiedyś tę szminkę i średnio mi przypadła do gustu, ale gusta są różne :). Pozdrawiam.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. To ona już kiedyś była w sprzedaży? Myślałam, że to nowość ;) ja jej nie pamiętam

      Usuń