Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 18 sierpnia 2013

Gąbeczki do demakijażu Natural Demake-up Calypso

Czasami zdarzają się dni, że makijaż stawia opór przy zmywaniu twarzy, a w gorące dni odświeżona i dokładnie oczyszczona twarz jest bardzo ważna. Niektóre żele niestety nie dawały pełnego zmycia makijażu, tonik czy mleczko do demakijażu też pozostawiają specyficzną warstwę na twarzy. Gąbeczki zatem wydały mi się idealnym dopełnieniem codziennego demakijażu czy do mycia twarzy.



Gąbeczka jest bardzo mięciutka i delikatna, a przy tym daje uczucie dokładnego "szorowania". Ściera zarówno resztki makijażu, wciera żel, sprawia, że lepiej się pieni czy delikatnie złuszcza naskórek. W sam raz do wytarcia resztek maseczki, która pozostanie na twarzy lub ze zmywaniem trudniejszej maseczki z całej twarzy. Nawet w parze z samą wodą stanowi odświeżający i oczyszczający duet.


Pakowane po dwie sztuki. Kupione w Rossmannie za 4,99 zł. Przyjemnie umilają mycie twarzy. Warto je mieć w swojej kosmetyczce. Ja je strasznie polubiłam. Używam raczej od czasu do czasu, do zadań bardziej specjalnych, ale każde mycie taką gąbeczką jest wygodne.

3 komentarze:

  1. miałam i lubiłam, możliwe, że nawet do nich wrócę :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam te gąbeczki, już niestety są bardzo zużyte, dlatego muszę kupić niedługo nowe, ale bardzo je lubię bo pomagają w codziennym oczyszczaniu twarzy ;)

    OdpowiedzUsuń
  3. Moje ulubione - używam do zmywania żelu oraz maseczek.

    OdpowiedzUsuń