Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 4 maja 2014

Kolorowe paznokcie

Zbiorcze efekty moich lakierowych poczynań na paznokciach w ostatnim czasie


Najnowszy nabytek z Rossmanna - lakier Wibo Express Growht z pięknie mieniącymi się złotymi drobinkami. Niestety trzeba użyć minimum 3 warstwy, bo kolor prześwituje.



Żelowy lakier do paznokci Avon - bardzo dobre krycie, jest trwały, nie odpryskuje, utrzymuje się kilka dni bez żadnych uszczerbków, ma wysoki połysk. Już jedna warstwa ładnie kryje, kolory są bardzo ładne. Bardzo mi się spodobał, jakość jest naprawdę dobra. Czekam jeszcze na kolor bordowy.


Pastelowe lakiery Wibo - rzadko kiedy maluję paznokcie naprzemiennie różnymi kolorami, ale te pastele tak mi się spodobały, że odważyłam się na cukierkowy manicure. To są też lakiery z serii Like Gel od Wibo, jakościowo podobne do tych z Avon.
Pojedynczo wyglądały tak: brzoskwiniowy i niebieski.


Bogactwo metalicznego srebra w lakierze Essence, a do tego geometryczne błękitne paski.


Geometryczne wzory w trójkąt na tle intensywnego różu z serii lakierów Atmosphere.

2 komentarze:

  1. Fajny ten fiolet, ale mnie avonowe lakiery w ogóle nie kuszą ;))

    OdpowiedzUsuń
  2. Mam ten fiolet z Wibo EG szkoda, że tak słabo kryje bo jest piękny ;/

    OdpowiedzUsuń