Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 21 maja 2013

Lakier do paznokci Wibo Like Gel Peaches and cream


Paznokcie żelowe bardzo mi się podobają, ale jakoś nie mam czasu na zrobienie sobie takich i troszkę się boję, żel później żel na rosnącym paznokciu nie będzie wyglądał ciekawie. No i niestety nie potrafiłabym nosić tylko jednego koloru przez dłuższy czas, kiedy tyle pięknych lakierów jest w zasięgu ręki...
Jak tylko zobaczyłam w sklepie lakier imitujący żelowy manicure byłam zachwycona.
Długo się nie zastawiając wybrałam kolor #9 Peaches and cream za 5,99 zł.
Kolorek jest bardzo ładny. Nawet jedna warstwa dla spieszących się pokrywa płytkę paznokcia bez ogromnych prześwitów, a dwie warstwy dają pięknie głęboki kolor.

Czym różni się od zwykłego lakieru?
Niczym szczególnym, jednakże mimo tego, iż kolor jest matowy lakier ma duży połysk. Paznokcie już z daleka odbijają światło, co wygląda bardzo ładnie. Do żelowych chyba raczej im daleko, ale ostateczny efekt jest zadowalający.
Bardzo dobrze się rozprowadza, dobrze kryje, dość szybko zasycha.



Brak komentarzy:

Prześlij komentarz