Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 2 maja 2013

Zużycia kosmetyczne

Skończył się kwiecień i skończyło się wiele kosmetyków. Wiosna powoli do nas zagląda i sprawia, że chętniej oddajemy się zabiegom upiększającym ciało. Trzeba zatem zrobić wiosenne porządki w kosmetykach i zrobić miejsce na nowe.

Co ostatnio zużyłam?
1. Nivea Invisible 250 ml - antyperspirant w sprayu chroniący przed śladami na ubraniach.
2. Nivea Pearl & Beauty 250 ml - antyperspirant w sprayu z wyciągiem z pereł.
Antyperspirantów używam na zmianę: czasem spraye, sztyfty lub kulki. Po wykończeniu dwóch dużych buteleczek sprayu teraz przerzuciłam się na sztyft. Odnośnie antyperspirantów Nivea to są one przede wszystkim łagodne dla skóry. Zawsze mają śliczny zapach, a ten perłowy lubię szczególnie. Działanie jest różne, raz lepiej, a raz gorzej chronią przed poceniem.
3. Żel do higieny intymnej Jagoda Acai dla dziewcząt i młodych kobiet Venus 250 ml - więcej o nim tutaj.
4. Odżywka do włosów łamliwych i matowych Isana 200 ml - pisałam o niej kilka słów w tym poście.


5. Kremowy żel pod prysznic Happy Time Be Beauty Creme 400 ml - chętnie do niego wrócę. Jego recenzja jest w poście zbiorczym tutaj.
6. Gruboziarnisty peeling do ciała Avon 200 ml - jego opis tutaj.


7. Maseczka do twarzy Acne Mask 50 ml - nie była najgorsza, pisałam o niej tutaj.
8. Dezodorant perfumowany w sprayu Victoria Beckham Signature 75 ml - idealny zapach na co dzień. Takie atomizery wcale nie są o wiele gorsze od typowych wód toaletowych. Zapach utrzymywał się porównywalnie z innymi produktami z przedziału cenowego 30-40 zł, a kompozycje od Victorii akurat bardzo lubię ponieważ nie są za słodkie (choć wersja ta jest słodsza od pozostałych), ani za mdłe lecz eleganckie. Zapachy wybieram raczej kierując się odpowiadająca mi wonią niż reklamą, ceną czy znanym nazwiskiem, a z tego byłam zadowolona. 

2 komentarze:

  1. isana bardzo mnie zaciekawiła :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Szata graficzna żelu pod prysznic Avon mnie zachwyca, pamiętam jak lubiłam te żele pod prysznic kiedy miałam możliwość zamawiać :)

    OdpowiedzUsuń