Łączna liczba wyświetleń

piątek, 13 kwietnia 2012

Novaclear Acne Mask

W moje ręce trafiła maseczka Acne Mask od NOVACLEAR i bardzo chętnie przetestuje ją na mojej skłonnej do licznych zmian trądzikowych twarzy.


Opis producenta: Zawarty w Acne Mask Silicon Complex absorbuje nadmiar łoju, oczyszcza pory z obumarłych komórek i toksyn nadając skórze zdrowy i świeży wygląd. Inflacin® skutecznie łagodzi zaczerwienienia oraz zmiany zapalne na skórze. Kwas mlekowy odblokowuje pory i działa antybakteryjnie.

Zalecana do: Codziennej pielęgnacji skóry tłustej, ze skłonnością do zmian trądzikowych.- czyli moja jak nic! ;)



Konsystencja: zaskoczyła mnie formuła lekkiego żelu, który nie klei się jak pozostałe maseczki i nie ciągnie. Lekki i szybko wysychający żel. Na początku zastanawiałam sie jak on zaschnie, ale po około 2 minutach ściągnął się na twarzy.
Zapach: praktycznie bezzapachowa, ale czuć lekko zapach chemiczny, który nie przeszkadza.

Opakowanie: Wygodna, średniej wielkości tubka (50g).
Działanie: Mimo niewielkiej warstwy jaką nałożyłam napięła twarz, a żel po zaschnięciu utworzył matową i lekko białawą powłoczkę.Po kilku minutach zasycha i daje uczucie chłodzenia, które po następnych kilku minutach lekko ustaje.
Po zmyciu: Cera odświeżona, a uczucie po lekkim żelu pozostaje - czuć wyraźne "odtłuszczenie" i matowość skóry. Łagodzenie zaczerwienienia? nie zauważyłam niestety. Pory są odetkane i oczyszczone z nadmiaru tłuszczu. Mniejsze zmiany trądzikowe i martwy naskórek wysuszone.


Moja ocena to 4 na 5 (odebrałam 1 notę za słabe załagodzenie zaczerwienienia i zmian zapalnych - jakie były takie są, choć możliwe, że składniki zaczną działać i coś się zmieni).

To dopiero moje pierwsze użycie, ale zapowiada się całkiem przyjemne. Chociażby z tego względu, że działanie tej maseczki jest intensywne - tak jakbym zastosowała co najmniej 3 inne. Ta zbiera sebum bardzo dokładnie. Może następnym razem poradzi sobie lepiej :)

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz