Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 19 kwietnia 2012

Odżywki do włosów w sprayu Isana

Obecnie w Rossmanie jest przecena kosmetyków do włosów Isana. 

Postanowiłam zatem kupić sobie odżywkę w sprayu do włosów - uwielbiam takie spraye. Ułatwiają rozczesywanie, a siankowate i nieposłuszne włosy lekko ujarzmiają, nie obciążając ich tym samym. Pomocna w codziennym układaniu włosów, ale jeśli chodzi o właściwości naprawcze włosów, to za tą cenę nie można wymagać cudów. Jednakże do torebki i jako alternatywa dla często sklejającej pianki do włosów - jak najbardziej.

Posiadam obecnie dwie odzywki w sprayu Isana:

1) Odżywka do włosów Isana przeznaczona do suchych włosów z rozdwajającymi się końcówkami.

 Przyjemny zapach, wygodne rozczesywanie, włosy jakby lekko nawilżone.



VS

2)Odżywka do włosów Isana przeznaczona do włosów łamliwych i matowych.
Mam wrażenie, że to zwykła woda. W porównaniu do poprzedniczki zostaje w tyle. Zapach mniej przyjemny,  a działanie znikome. Tyle tylko co zwilża włosy i sprawia, że się je łatwiej rozczesuje. 



Wzięłam różową, bo żółtą już mam, ale nie wybiorę już żadnej innej (a było ich 3).

Moja faworytka to zdecydowanie:     
Odżywka do włosów Isana przeznaczona do suchych włosów z rozdwajającymi się końcówkami

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz