Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 kwietnia 2014

Nectra Color Farba do włosów bez amoniaku


Nectra Color od Schwarzkopf to nowa farba do włosów bez amoniaku z nektarem kwiatowym i olejkiem roślinnym. Jej koszt to około 17 zł.

Farb do włosów Schwarzkopfa staram się unikać, bo zawsze były za silne i mocne, a o zapachu nie wspominając. Teraz farba Nectra Color daje zupełnie inną jakość farbowania włosów. Z taką farbą koloryzacja włosów to sama przyjemność. Dlaczego?



Krem koloryzujący wyciskamy do buteleczki z emulsją rozwijającą. Energicznie mieszamy dwa składniki w buteleczce i już można wygodnie nakładać kolor na włosy. 
Farba dosłownie po kilki chwilach zmienia swój kolor z białego do wybranego odcienia na włosach. Włosy są momentalnie przyciemnione, a kolor wnika we włosy. Farba nie spływa z włosów.
Ogromnym atutem jest w tej farbie brak amoniaku, co od razu przekłada się na zapach. Jest rewelacyjny. Włosy pięknie pachną podczas farbowania, a także po nim. Jest to zapach tak ładny, że miałam ochotę ciągle go czuć. 
Uwielbiam kiedy moje włosy mają piękny zapach, ale zwykłe szampony tego im nie dają. Zapach jest ulotny i chwilowy. Po farbie Nectra Color zapach na włosach był przepiękny i długo wyczuwalny. Nie ma tutaj obaw o włosy przesuszone, zniszczone i chemicznie, dusząco pachnące farbowaniem. 


Wybrałam kolor naturalny brąz i jest to kolor zarówno intensywny, wyraźny jak i naturalny. Nie wygląda sztucznie, jest głęboki i równomierny. Włosy po farbowaniu są w dobrej kondycji. Dodatkowo odżywka po farbowaniu dodaje im blasku i nawilżenia, ale ta jak dla mnie była trochę za rzadka.
Dołączone rękawiczki są dobrej jakości i sięgają po nadgarstki, co sprawia, że nie ubrudzimy sobie rąk.
W razie przybrudzenia skóry łatwo zmyć farbę z takich miejsc.


Jak dla mnie to świetna farba, dawno nie miałam tak dobrej. I ten kwiatowy zapach... :)

1 komentarz:

  1. Zapach do mnie przemawia więc może kiedyś się skuszę choć staram się rzadko farbować włosy.

    OdpowiedzUsuń