Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 kwietnia 2014

Zużycia kosmetyczne marca

U mnie jak zwykle kilka drobnostek, ale zapraszam do poczytania moich wrażeń kosmetycznych :)


Szampon odbudowujący do włosów cienkich i osłabionych Schauma Q10 - średniak. Niestety przetłuszczały mi się po nim bardziej włosy, bo je obciążał. Wyraźnych efektów odbudowujących nie zauważyłam. Na początku używania podobał mi się, ale w trakcie okazał się zwykłym szamponem, który nie działa jakoś specjalnie. Schaumy raczej nie kupuję i do tego też nie wrócę.

Matujący krem do cery mieszanej i tłustej Synegren Rossmann - Niegdyś miałam o nim dobre zdanie. W między czasie zmieniono mu opakowanie (ze szklanego słoiczka w plastikowe opakowanie) i zmienił się też skład i właściwości kremu. Nie matuje. Nawilża i nie obciąża cery, bo jest bardzo lekki i szybko się wchłania, ale nic więcej. Sprosta małym wymaganiom jako krem za kilka złotych.


Relaksujący żel pod prysznic Radox - zapach lawendy i lilii wodnej nie może nie relaksować. Miłe ukojenie dla zmysłów po męczącym dniu. Zapach jest bardzo delikatny, uprzyjemni każdą kąpiel. Dobrze się pieni, nie podrażnia.

Żel pod prysznic Playboy Play It Sexy - numer jeden wśród zapachów żeli. To już któryś z kolei żel. Wracał do niego i będę wracać. To zmysłowy, uwodzicielski zapach, dodaje energii i seksapilu ;) Gęsty, dobrze się pieni, nie podrażnia, a do tego ma ładne opakowanie. Szkoda tylko, że tak ładny zapach jest ulotny i nie pozostaje na skórze, ale i tak go uwielbiam. Żel obowiązkowy na mojej półce. Muszę koniecznie nabyć kolejny. Więcej o nim tutaj.


Tonik antybakteryjny Ziaja Nuno - bezpieczny, sprawdzony, dobry i niedrogi. Wybieram zawsze wtedy, gdy nie chcę eksperymentować. Delikatnie oczyszcza twarz, nie podrażnia jej. Jest łagodny dla skóry. Pomaga w  pielęgnacji cery trądzikowej i zanieczyszczonej.

Zmywacz do paznokci perfumowany ekstraktem z dzikiej róży - zmywacz o ładnym różanym zapachu. Bardzo wydajny, dobrze zmywa lakier i chroni płytkę paznokcia delikatnie ją nawilżając i nie wysuszając.


1 komentarz:

  1. Miałam ten krem z Synergen, jak dla mnie to mega bubel :(
    Ciekawi mnie ten zmywacz, ale pewnie jest z acetonem...

    OdpowiedzUsuń