Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 21 kwietnia 2013

Krem nawilżający i tonik do cery mieszanej Synergen

Seria Synergen z Rossmanna do cery mieszanej jest jak dla mnie stworzona. Powinnam się w ogóle rozejrzeć za typowymi kosmetykami do cery mieszanej, bo dotąd bywało różnie. Albo wybierałam kosmetyki do cery trądzikowej, które są za silne, albo nawilżające, które znów są dla mnie czasami za ciężkie i za tłuste. Produktom Synergen do twarzy chętnie się jeszcze przyjrzę. Nie kosztują wiele, a jak na razie dobrze się spisują.

Krem nawilżający do cery mieszanej Synergen (50 ml) ma dosyć gęstą konsystencję, która jest dosyć silnie nawilżająca, ponieważ zawiera pantenol, a mimo to cera nie świeci się. Krem całkiem dobrze matuje cerę, może nie tak idealnie, ale na tle innych wypada dobrze. Nie znam innego kremu, który tak dobrze nawilża skórę, a jednocześnie matuje. Nie można mieć wszystkiego w jednym, a tutaj nie jest tak źle. Tym bardziej, że cena jest bardzo zachęcająca i korzystna, ponieważ za krem, który jest wydajny zapłacimy niecałe 10 zł.
Pachnie bardzo świeżo, niczym trwa cytrynowa i ogórek. Buźka jest w naprawdę dobrej kondycji.



Plusy:
+ wygodne opakowanie - słoiczek jak dla mnie bardzo wygodny
+ świeży zapach
+ szybko się wchłania
+ matuje (może nie tak spektakularnie, ale i tak w porządku)
+ przystępna cena
+ wydajny
+ nie zawiera parabenów, ma całkiem porządny skład

Minus:
- możliwe, że odrobinę zapycha pory, ale da się to zniwelować maseczkami oczyszczającymi


Tonik do twarzy do skóry mieszanej Synergen (200 ml) dobrze odświeża cerę nie podrażniając jej tym samym. Nie jest ani wysuszona, ani podrażniona. Skóra jest oczyszczona, lekko zmatowiona. Tonik ma przyjemny, świeży zapach. Kosztuje równie niewiele co krem. Buteleczka jest wygodna i stabilna. Lubię go często używać, odświeżać sobie nim twarz czy oczyszczać z makijażu, więc u mnie zużywa się troszkę szybciej.


Plusy:
+ dobra cena
+ dogłębnie oczyszcza
+ ładnie pachnie
+ zawiera kwasy owocowe
+ dba o cerę mieszaną
+ nie podrażnia, nie uczula, nie wysusza

1 komentarz:

  1. Miałam kiedyś ten krem, ale był fatalny dla mojej cery i praktycznie NIC nic robił.. Nie kupię ponownie, choć ich cena jest niska. Nie przekonują mnie marki własne.

    OdpowiedzUsuń