Łączna liczba wyświetleń

piątek, 17 maja 2013

Przesyłka od BingoSpa

To już kolejna edycja współpracy z BingoSpa, więc cieszę się tym bardziej z przesyłki, która czekała na mnie w domu.


Tym razem wybrałam z listy dostępnych produktów następujące kosmetyki:
1. Czekoladowo-brzoskwiniowe serum pod prysznic i do mycia włosów 150 ml
2. Kolagenowa kąpiel do skórek i paznokci z żeń-szeń 300 g
3. Serum kolagenowe na uda, posladki i brzuch 280 g

Wkrótce znajdziecie u mnie opisy powyższych kosmetyków. Serum pod prysznic pewnie szybciutko zużyję, bo pachnie bardzo apetycznie i jest w wersji dość małej, za to idealnej na majowe wyjazdy. Nie mogę doczekać się kąpieli do paznokci i skórek. Mam nadzieję  że na skórki podziała dobrze, bo moim daleko do ideału. Mam zamiar porządnie zabrać się za moje dłonie. Oliwka do polerowania paznokci i patyczek drewniany już czekają na dokładny manicure. Co do serum kolagenowego to moje niestety trochę ucierpiało w transporcie i odpadła mu pompka, będę musiała sobie radzić z nakładaniem nieco mniej poręcznie, ale partie ciała takie jak uda, brzuch i pośladki już na to czekają. Obawiam się, że z braku pompki będę używać go w nadmiarze, ale może skutecznie.
Obiecuję ostro wziąć się za dbanie o urodę z takim arsenałem kosmetyków! Mam mocne postanowienie, aby tej wiosny wydobyć całe piękno ;)

1 komentarz: