Łączna liczba wyświetleń

środa, 8 maja 2013

Kredka do oczu Zabawa kolorem Color Trend Avon


Długo zastanawiałam się nad zakupem tej kredki. Chodziło mi o kolor i łatwość malowania. Skusiła mnie cena w wysokość 8,99 zł i ostatecznie ją kupiłam... i wcale nie żałuję.
Kredka ma ładny kolor, choć może nie jest to taki turkus jaki sobie wyobrażałam. Marzył mi się bardziej szmaragdowy turkus niż niebieski, ale ten też jest ładny. Pasuje idealnie do letnich makijaży, do pokreślenia pastelowych zwiewnych ciuszków, a już całkiem jako dodatek do bikini.
Jasno i żywo niebieska kreska na górnej powiece prezentuje się niczym barwny ptak, a jeszcze w połączeniu z innymi cieniami można wyczarować naprawdę letni look.



Plusy:
- miękka, łatwo się nią maluje
- dość trwała (podwójne pociągnięcie daje wyraźny kolor i utrzymuje się całkiem dobrze)
- ładny kolor
- korzystna cena
- wydajna

Minusów nie zauważyłam. Jedynie moje małe ale co do tego koloru - marzy mi się typowy turkus, czyli kredka w kolorze ani niebieskim, ani zielonym, ale na rynku strasznie ciężko taką dostać. Kupiłam taką jaka była, ale pamiętam doskonale, że niegdyś Avon proponował piękny turkus z Arabian Glow, którego niestety już nie ma. I ślad po pięknym turkusie zaginął... zostały tylko urocze błękity albo soczyste zielenie, ale i z tego można zrobić ładny makijaż.

3 komentarze:

  1. Kolor wygląda ciekawie, ja używam przeważnie brązowe :)

    OdpowiedzUsuń
  2. Ten komentarz został usunięty przez administratora bloga.

    OdpowiedzUsuń