Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 30 maja 2013

Zakupy kosmetyczne czyli to, co kobiety lubią najbardziej


Postanowiłam uzupełnić wszelkie braki lub też nabyć kosmetyki, na które od dawna planowałam kupić i które mnie zaciekawiły korzystając z promocji w drogerii Rossmann dającej 40% zniżki na produkty do makijażu i pielęgnacji twarzy.

Powyżej na zdjęciu moje nowości:
* Bielenda Enzymatyczny peeling dotleniający Professional Formula 1,59 zł (2,69 zł)
* Eveline Krem BB do cery mieszanej i tłustej 8,99 zł (14,99 zł)
* Ziaja płyn do demakijażu uniwersalny 3,09 (5,29 zł)
* Soraya Peeling morelowy antybakteryjny 7,39 zł (12,79 zł)
* Barwa Siarkowa moc maseczka 2,39 zł (3,99 zł)
* Clean&Clear Głęboko oczyszczająca pianka do mycia twarzy 7,39 zł (12,79 zł)
* Miss Sporty Lakier do paznokci Metal Fusion 5,09 (8,99 zł)
* Wibo Lakier do paznokci Like Gel 3,59 zł (5,99 zł)
* Soraya Care&Control tonik odświeżająco-łagodzący 7,59 zł (12,99 zł)
* Sunozon chusteczki opaające 2 szt 1,79 zł (2,19 zł)

Z zakupów jestem jak na razie bardzo zadowolona.

Wy też byłyście w Rossmannie podczas trwającej promocji?

5 komentarzy:

  1. Nie ma to jak zrobić udane zakupy ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. I wydać nadprogramowo 50 zł ;) ale za to jak przyjemnie :)

      Usuń
  2. No tak zakupy to typowo kobiece zajęcie :)
    Też kupiłam ten peeling z Soraya i saszetkę z bielendy ale zieloną :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Super zakupy i sama mam kilka z tych produktów. Moim ostatnim faworytem jest ten toni z serii care&control firmy Soraya ! Jest naprawdę super produktem idealny dla problematycznej skory takiej jak moja- super pielęgnuje. mam tez ten peeling morelowy soraya który jest niezwykle skuteczny - super produkty które na długo zostaną w mojej kosmetyczce!

    OdpowiedzUsuń