Łączna liczba wyświetleń

piątek, 3 maja 2013

Nowości kosmetyczne

Wczoraj było o zużytych kosmetykach, a dziś pora na nowości, które ostatnio nabyłam. 


Szampon odbudowujący do włosów cienkich i wymagających pielęgnacji Q10 Schauma


Woda toaletowa Summer White Sunset Avon

Kredka do oczu Zabawa kolorem Color Trend Avon - turkusowa

Turecka Łaźnia Termalna Olejek do włosów i ciała Planet Spa Avon 

Peeling Algi i minerały morskie Wellness & Beauty Rossmann

Relax Zone, Żel i maseczka z zielem tygrysim Synergen Rossmann

Żel do higieny intymnej Intimea
Żel pod prysznic SENSES SEVENTH HEAVEN Avon

3 komentarze:

  1. Peeling z Wellness mnie ciekawi i w końcu muszę go kupić :) żele pod prysznic z Avonu kiedyś kupowałam, teraz nie mam możliwości ale ich opakowania są piękne, zawsze mnie urzekały.

    OdpowiedzUsuń
  2. żel do hig int z biedronki miałam i nawet fajny był:)

    OdpowiedzUsuń
  3. Lubię peelingi z algami.. Kusisz tymi kosmetykami. :D

    OdpowiedzUsuń