Łączna liczba wyświetleń

sobota, 5 lipca 2014

Dużo nowości

Ostatnio u mnie bardzo dużo się dzieje. Trochę dobrego, trochę niestety złego, a trochę też w kosmetykach. Mam nadzieję, że w ciągu najbliższych dwóch tygodni wszystko uporządkuję, nadrobię i opiszę tak jak bym chciała.

Tym razem nie będę się rozpisywać, po prostu zdam krótką fotorelację :)


Najnowsza paczka Avon, a w niej dla mnie:
- szampony z najnowszej serii
- biżuteria
- dezodorant do stóp
- krem do rąk
- lakier do paznokci


Zaciekawiło mnie także Oriflame. Natrafiłam ostatnio na katalog i zamówiłam jeden zestaw: żel, mydełko, krem do rąk. Po zakupie zestawu postanowiłam sama dla siebie zamawiać od czasu do czasu jakieś kosmetyki. Kosmetyków i szerokiego wyboru w asortymencie nigdy za wiele ;)


Chciałam ożywić kolor moich włosów farbą, która ostatnio mi się bardzo spodobała. Nectra Color miała cudny zapach i nie niszczyła włosów. Miałam na lato włosy przyciemniać, ale....


...niespodziewanie okazało się, że dostałam do testowania nowy żel rozjaśniający do włosów. No i jestem tego produktu bardzo ciekawa. Lato to idealny moment na pasemka rozjaśnione słońcem. A ja ze względu na to, że bardzo lubiłam niegdysiejsze swoje pasemka i chciałabym może wrócić do ombre, postanowiłam popróbować co zdziała ten żel. Akurat włosów dawno nie farbowałam, więc liczę, że będą podatne na te lekkie rozjaśnianie. Gdyby się nie udało, to farba brązowa jakby co już jest ;)


Testować będę także w najnowszej kampanii trnd podpaski Always. Bardzo lubię te podpaski, sprawdzają się dobrze, a po nieustannych ulepszeniach zyskują jeszcze bardziej na jakości. Jedynym mankamentem zawsze jest ich wysoka cena, ale dla własnego komfortu warto sięgać po coś sprawdzonego.



Na sam koniec bielizna z Lidla. Dobra cena, jakość jeszcze lepsza. Niestety nie dobrałam sobie do pary biustonosza, bo nie było rozmiarów, ale majteczki są bardzo gustowne. Lidl często ma dobrej jakości ciuchy, bieliznę, dlatego oprócz bielizny kupiłam też sukienkę i marynarkę. Po przecenach ceny są bardzo korzystne :D

Do następnego!

1 komentarz: