Łączna liczba wyświetleń

sobota, 26 lipca 2014

Rozmaitości - nowe kosmetyki


W Ziaji kupiłam dwa nowe kosmetyki, został mi trzeci do dokupienia, bo akurat nie było. Zgadnijcie jaką serię kupiłam ;) na razie nic nie mówię, bo jestem w fazie próbowania, ale kosmetyki są całkiem fajne, dobrze działają na cerę.


W magazynie Tesco, który dla posiadaczy ClubCard kosztuje tylko 1 grosz znajdziecie próbkę balsamu pod prysznic Nivea.


A w gazecie Party dołączony jest żel Luksja Lush. Jedyne 2,49 zł :)


Rosyjskie i syberyjskie kosmetyki interesowały mnie już dawno. Uwielbiam odwiedzać sklepy zielarskie, bo kipią od ziółek i zielarskich specyfików, a ja zawsze wynajdę coś dla siebie. Tym razem musiałam wyjść z szamponem Recepty Babci Agafi. Ten wariant szamponu przeznaczony jest do włosów zniszczonych i wypadających. Używam, ładnie pachnie, kolor ciemnobrązowy, bardzo dobrze się pieni, a nie zawiera SLS i parabenów. Zobaczymy jak będzie po zużyciu całej buteleczki lub po kilku następnych myciach.



A na koniec moja najnowsza biżuteria Avon.

1 komentarz:

  1. Żel Luksji też mam ;) Nivea miałam dwa podejścia i to nie dla mnie ;)
    Z Ziaji pewnie nową serię :)

    OdpowiedzUsuń