Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 lutego 2022

Olejek CBD Kanaste Mint Choco

 


Olejek CBD Kanaste Mint Choco 550 mg 


Olejek wspiera:

  • uczucie spokoju i skupienia,
  • radzenie sobie z codziennym stresem,
  • regenerację po wysiłku fizycznym,
  • zdrowe cykle snu.

Kanaste zawiera pełne spektrum naturalnie występujących w konopiach kannabinoidów (m.in. CBD, CBDA, CBC, CBG, CBDV, BCP), terpenów i flawonoidów, wolny od jakichkolwiek właściwości odurzających. Surowce pochodzą z polskich upraw, w których nie stosuje się GMO ani pestycydów.

Butelka oleju CBD została wyposażona w pipetę z podziałką pozwalającą na wygodne, dokładne dozowanie.

JAK UŻYWAĆ OLEJ CBD?

Wstrząśnij, umieść porcję (sugerujemy zacząć od 0,5 ml) pod językiem, odczekaj 30 sekund, a następnie połknij. Najlepsze efekty przynosi stosowanie Kanaste regularnie, dwa razy dziennie.


Ode mnie:

Olejek ma przyjemny lekko słodki smak miętowo-czekoladowy. Łatwo się go dozuje i dokładnie odmierza. Przy regularnym stosowaniu wpływa odprężająco: wieczorem zapewnia wyciszenie i spokojniejszy sen, a rano dodaje motywacji do działania. Potrafi ukoić zszargane nerwy, poprawić samopoczucie, a przy dłuższym stosowaniu ułatwia w pozbyciu się lęków. 

Olejek jest sprawdzony przez wielu użytkowników. To moje pierwsze opakowanie, ale z pewnością nie ostatnie. 

Cieszę się, że trafiłam na ten produkt. Nigdy wcześniej nie stosowałam takich olejków, ale drzemie w nim prawdziwa moc ;)


4 komentarze:

  1. ja po tym olejku mam dużo lepsze spanie i rano jestem zawsze wyspany!

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo ciekawy produkt. Mnie z pewnością przydał by się dla lepszego snu.

    OdpowiedzUsuń
  3. Działanie tego produktu jest niesamowitym wsparciem dla wielu osób.

    OdpowiedzUsuń
  4. To jest niesamowite - jeden olejek, a tyle zastosowań i tylu osobom może pomóc.

    OdpowiedzUsuń