Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 27 lutego 2022

Lakiery hybrydowe O.NAIL kolekcja Time of Love


Seria lakierów O.NAIL składa się z bezbarwnej bazy Nail Defender oraz 4 pięknych lakierów hybrydowych Lakiery tworzą napis TIME LOVE - zbierz całą kolekcję! U mnie kolekcja pastelowych kolorów TIME 



Z kodem: LOVE otrzymujecie 10% rabatu na zamówienia w sklepie internetowym O.NAIL


Oto wyniki mojego testowania lakierów hybrydowych O.Nail wraz z Ambasadorką Kosmetyczną:

1. Baza

NAIL DEFENDER – innowacyjna tarcza ochronna, zabezpieczająca delikatną, łamliwą oraz skłonną do przebarwień płytkę paznokcia. Produkt zapobiega przebarwieniom płytki paznokcia od ciemnych, intensywnych kolorów. Nail Defender należy aplikować jak odżywkę utwardzaną światłem UV/LED. Doskonale nadaje się pod kolory 1step.

Aplikacja: Nanieść cienką warstwę preparatu NAIL DEFENDER na przygotowaną płytkę paznokcia, utwardzić w lampie LED (90 s.) lub UV (120 s.) Zaleca się używać produkt każdorazowo przed aplikacją ciemnych i intensywnych kolorów.

Baza jest bardzo łatwa w aplikacji, po jej utwardzeniu nakłada się na nią kolor. Jednak dla mnie największym plusem była jej trwałość oraz wielka łatwość jej ściągania. Nie niszczyła płytki paznokcia, pozwalała na ekspresowe ściągnięcie manicure hybrydowego i utrzymanie paznokci naturalnych w nienaruszonym stanie.

 

2. Kolor

Zalety jednofazowych lakierów do paznokci 1 Step System O.Nail:

• ekstra blask bez użycia topu,

• piękne kolory, które wzbogacone są mieniącymi się drobinkami -  dają piękny efekt na paznokciach,

• kolekcja kolorów Time of Love pozwala na stworzenie wielu zdobień i różnorodnych stylizacji paznokci, dzięki dobrze dobranej i uniwersalnej gamie kolorystycznej, 

• duża wytrzymałość bez użycia bazy,

• gęsta, jedwabista formuła,

• specjalny krótki pędzelek,

• manicure w 30 min.




Nowa kolekcja O.NAIL time of LOVE – piękne, delikatne i wielowymiarowe kolory ze skrzącymi się w świetle drobinkami, to odzwierciedlenie uczuć i pozytywnych emocji - seria lakierów to idealny prezent walentynkowy czy na dzień kobiet ;)

Lakiery są łatwe w aplikacji i mają świetną jakość - długo się utrzymują i gwarantują udany manicure. 

Testowane przeze mnie produkty są dostępne w sieci Biedronka oraz na stronie https://onail.com.pl/


2 komentarze:

  1. Ładne kolory, ja już dawno hybrydy odstawiłam :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja się właśnie coraz bardziej do nich przekonuję, szczególnie jeśli aplikacja jest tak prosta i szybka :)

      Usuń