Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 22 listopada 2015

Szamponetka koloryzująca Joanna Naturia


Ostatnio zrezygnowałam z farbowania włosów farbami trwałymi. Postanowiłam sięgnąć po szamponetkę. Uznaję też farby z henną, ale akurat w sklepie nie było ich. Chciałabym też wypróbować w przyszłości i użyć samej henny na włosy.

Szamponetka Joanna Naturia wyrównała kolor włosów i nadała im nieco ciemniejszego odcienia.

+ łatwe nakładanie na włosy
+ gotowy produkt, bez rozrabiania
+ daje ładny kolor i w miarę intensywny
+ producent obiecuje kolor na 4-8 myc, ale nawet po tych 8 myciach włosy są przyciemnione bardziej niż przed farbowaniem, nie zmywa się tak całkowicie i zupełnie do stanu sprzed koloryzacji
+ zadowalająca trwałość
+ pokrywa odrosty
- może spływać z włosów, bo konsystencja jest dość rzadka
- wysusza włosy

Jako produkt zaradczy zamiast farby jest jak najbardziej ok. Nie byłabym jednak przekonana do stosowania tego produktu raz na miesiąc czy częściej. Jest to zawsze jakaś ingerencja we włosy, a te wysuszają się po użyciu szamponetki. Dla podratowania koloru bez mocnego farbowania - tak.


1 komentarz:

  1. Moje włosy są jakieś dziwne i szamponetka na nie nie działa.. Włosy z natury mam ciemno brązowe, kupiłam kilka razy czarną i kończyło się na to że kolor się spłukiwał od razu a włosy miały swój naturalny kolor, ale dodatkowo były wysuszone :D Przestawiłam się na farbę.

    OdpowiedzUsuń