Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 29 stycznia 2019

Odżywcze mydło naturalne Sylveco


Odżywcze mydło naturalne Sylveco

Opis producenta:
Naturalne, wyrabiane ręcznie metodą na zimno mydło odżywcze jest hypoalergiczne, przeznaczone do codziennej pielęgnacji twarzy i ciała.
Zawiera bogate w karotenoidy oleje palmowy (czerwony, nierafinowany) i rokitnikowy. Myje delikatnie, ale skutecznie, polecane również do skóry wrażliwej i alergicznej, szczególnie z nierównym kolorytem, z pierwszymi oznakami starzenia. Dzięki właściwościom rewitalizującym idealnie uzupełnia pielęgnację skóry dojrzałej. Produkt przebadany dermatologicznie.

Ode mnie: 
Kostka mydła ma 120 g, więc jest to bardzo wydajny produkt. Mydło jest twarde i pod wpływem wody delikatnie się pieni. Na plus naturalny kolor, skład i brak sztucznych barwników. Zapach również bardzo naturalny.

Mydło przede wszystkim dobrze oczyszcza, domywa i odtłuszcza skórę. Po zmydleniu produkt daje wrażenie nawilżającego i odżywczego kremu-piany, jednak po zmyciu i osuszeniu skóry - jak to z mydłem bywa, skóra może być lekko ściągnięta.

Myślę, że będzie dobre dla osób o skórze tłustej, bo moja ma obecnie tendencję do mieszanej w kierunku suchej.

Na plus jest jego naturalny skład, wydajność oraz dobre oczyszczanie.

Dla mnie to miłe urozmaicenie wśród mydeł, choć jeśli miałabym polecać mydła w szczególności do twarzy z niedoskonałościami to najlepiej sprawdza się u mnie propolisowe.

3 komentarze:

  1. Jeszcze go nie miałam, ale mydła w kostce to używam głównie do mycia rąk ;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Akurat do mycia twarzy nie lubię mydeł w kostce. Wydają mi się mniej higieniczne :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Ja też mydła głównie do rąk, tylko te specjalistyczne do twarzy, ale to bardziej nadaje się do ciała, choć i tak do ciała głównie żele ;)

    OdpowiedzUsuń