Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 14 lutego 2019

Recenzja Always Sensitive


Podpaski higieniczne ze skrzydełkami Always Sensitive Normal Plus

Opis producenta:
Miękka jak bawełna powłoczka wyposażona w unikalne strefy komfortu jest niezwykle delikatna dla skóry. Skrzydełka zapewniają dodatkową ochronę i pomagają utrzymać podpaskę na miejscu. Always Sensitive ze skrzydełkami zapewniają do 100% ochrony przed przeciekaniem.
- Superchłonny wkład z żelem zatrzymującym wilgoć
- Bardzo cienkie, by zapewnić Ci komfort i dyskrecję
- Skrzydełka utrzymują podpaskę na miejscu i dodatkowo chronią brzegi bielizny przed zabrudzeniem
- Testowane dermatologicznie i delikatne dla skóry

Ode mnie:
Podpaski Always Sensitive  są bardzo miękkie i cienkie, przez co zapewniają wysoki komfort i ochronę. Pod miękką powłoczką zawierają żel, który zatrzymuje płyn. Podpaski posiadają 2 rozmiary na dzień i jeden na noc.

Podpaski Always Sensitive są godne polecenia, bo są naprawdę cienkie i zapewniają skuteczną ochronę. Trzymają się na swoim miejscu dzięki elastycznym skrzydełkom, nic się nie przemieszcza, a tym samym nie niepokoi ;) Zapewniają komfort użytkowania i prawie ich nie czuć, bo są tak delikatne dla skóry i cienkie.

3 komentarze:

  1. Kiedyś używałam, ale mało bo denerwowała mnie ta przyklejająca się do ciała powłoka i mam uraz do nich ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Jak dla mnie są ok, ale spośród Always to te z pianką Smart Foam jak dotąd najlepiej się sprawdziły ;)

      Usuń
  2. Rzeczywiście te podpaski wyróżniają się miękkością :) Również je przetestowałam i jestem na tak!

    OdpowiedzUsuń