Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 21 października 2019

Żel pod prysznic Exotic Orchid Palmolive



Żel pod prysznic Exotic Orchid Palmolive

Opis producenta:
Kremowy żel pod prysznic PALMOLIVE NATURALS Exotic Orchid otuli Cię zapachem egzotycznych kwiatów. Kosmetyk wzbogacony został nawilżającym mleczkiem oraz 100% naturalnym ekstraktem z orchidei. Czarna orchidea to symbol miłości, luksusu i piękna. W średniowieczu odgrywała ważną rolę w ziołolecznictwie. Uważana była za afrodyzjak i stanowiła jeden z głównych składników niektórych eliksirów miłości.Z kolei mleko to element diety człowieka od ponad 9 tysięcy lat. Testowany dermatologicznie.

Ode mnie:
Żel ma kremową formułę, która przyjemnie oczyszcza ciało, a jednocześnie pod postacią mleczka nawilża skórę. Egzotyczny zapach czarnej orchidei to piękna kwiatowa woń, która odpręża podczas kąpieli. Bardzo dobry kosmetyk pod prysznic.

3 komentarze:

  1. Zapomniałam w ogóle, że jest taka firma... ;)Zapach by mi się spodobał:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja również wróciłam do nich po dłuuugim czasie :)

      Usuń
  2. Super one są, bardzo je lubię i znów kupię :)

    OdpowiedzUsuń