Łączna liczba wyświetleń

czwartek, 3 grudnia 2020

Kosmetyki z kalendarzy adwentowych Balea i Spa Exclusive - 3 grudnia 2020

 


Zawartość okienek nr 3 z moich kalendarzy adwentowych to:

1. Balea - zimowy szampon do włosów i suchej skóry głowy o zapachu owocowym

2. Spa Exclusives - foliowy czepek do włosów. Może być czepkiem kąpielowym albo do nakładania masek, ja zdecydowanie wybieram tą drugą opcję. To mój drugi czepek, mam już jeden z maski Baer Friuts, ale tamtem ma wszytą mocną gumkę i jego trzymanie nie należy do przyjemnych. Z tym jest o wiele lepiej ;)

3. Irving - dziś herbatka czarna o smaku poziomkowo-waniliowym. Ma piękny słodki zapach wanilii i poziomek. Polecam!

P.S. Czy spadł u Was w tym roku już śnieg? U mnie dopiero dziś :) piękny widok!

3 komentarze:

  1. Kalendarz Balea i z herbatkami czy kawami chętnie bym przygarnęła.

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Balea mam pierwszy raz i mile mnie zaskakuje, kosmetyki pięknie przygotowane i do tego przyjemne w użyciu :) a z herbatkami można zawsze stworzyć swój własny wg upodobań ;)

      Usuń
  2. Balea miałam w zeszłym roku, ale lubię i pewnie kupię za rok, w tym jakoś tak wyszło ;) Czepek mnie zaskoczył i też jak już to do opcji nr 2 :)

    OdpowiedzUsuń