Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 29 sierpnia 2021

Odbudowujące mleczko do skóry bardzo suchej i Kremowy żel pod prysznic z masłem karite Yves Rocher

 


Odbudowujące mleczko do skóry bardzo suchej z masłem karite Yves Rocher

Opis produktu:

Mleczko wnika w głąb skóry, intensywnie ją odbudowuje oraz przywraca jej miękkość. Stosuj je codziennie na całe ciało i poczuj jak Twoja skóra staje się aksamitnie gładka.

Masło karite posiada wyjątkowe właściwościach regenerujące i odżywiające. Eksperci Yves Rocher wykorzystali je do stworzenia kosmetyków do pielęgnacji bardzo suchej skóry.

  • Masło karite wykorzystane do produkcji kosmetyku pochodzi od certyfikowanych dostawców z Zachodniej Afryki.
  • Biodegradowalna formuła zawiera ponad 91% składników pochodzenia naturalnego.
  • Przyjazna środowisku eko-tuba zawiera 25% mniej plastiku niż standardowe opakowanie.

Ode mnie:

Jest to świetne mleczko do skóry, które regeneruje ją, odżywia i sprawia, że staje się aksamitnie gładka. 

Mleczko ma przyjemnie gęstą konsystencję, bardziej jak balsam niż mleczko. Mleczko przepięknie pachnie, bardzo dobrze się wchłania - na czym bardzo mi zależy w przypadku kosmetyków do ciała - i rewelacyjnie nawilża suchą skórę. Idealne także dla skóry wrażliwej, ponieważ nie podrażnia, ani nie uczula. Nie pozostawia uczucia tłustej skóry. Jest lekkie, ale treściwe za razem. 

Sprawdza się doskonale także po opalaniu, a przy regularnym stosowaniu poprawia kondycję skóry. 


Kremowy żel pod prysznic do skóry bardzo suchej z masłem karite Yves Rocher

Opis produktu:

Kremowy żel pod prysznic przywraca komfort i odżywia skórę podczas kąpieli. Jego bogata formuła zawiera ponad 2/3 olejków roślinnych, a kremowa konsystencja uwalnia skórę od uczucia napięcia. Już podczas kąpieli żel zapewnia skórze pielęgnację, odbudowuje ją i nawilża.

Ode mnie:

Żel jest gęsty i kremowy, dobrze się rozprowadza na skórze. Nawilża i nie podrażnia wrażliwej skóry.  Ma konsystencję balsamu do ciała, więc dla mnie to taki balsam pod prysznic. Przepięknie pachnie, pieni się dobrze, nie podrażnia skóry. Opakowanie wygodne w użytkowaniu. Nie pozostawia na skórze tłustego filmu, skóra jest miękka, gładka. Jedyny minus to mała wydajność. 


2 komentarze: