Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 22 marca 2022

Lekka pianka do twarzy Bio Relax Mousse Micellaire Corine de Farme

 


Lekka pianka do twarzy Bio Relax Mousse Micellaire Corine de Farme 


Opis producenta:

Skóra na twojej twarzy jest napięta i niewygodna po oczyszczeniu? W takim przypadku może być potrzebny bardziej miękki środek czyszczący. Corine de Farme Relax Micellar Mousse to aksamitna, organiczna formuła z ekstraktem z dzikiego pansy, znanym z kojącego działania na skórę. Dzięki zastosowaniu technologii micelarnej ta ultralekka pianka eliminuje makijaż i zanieczyszczenia, nie pocierając zbyt mocno.


Ode mnie:

Pianka zawiera ekstrakt z kwiatu dzikiego bratka, dzięki czemu pachnie kwiatowo i przyjemnie.

Pianka ma aksamitną formułę, która dobrze rozprowadza się na twarzy. Mimo swojej lekkiej i delikatnej formuły dobrze oczyszcza skórę i sprawdza się w demakijażu. Dzięki temu nadaje się także dla wrażliwej skóry twarzy.

Nie wysusza skóry, pozostawia uczucie ukojenia i oczyszczenia. Jest wydajna - wystarczają jedna-dwie pompki, żeby rozprowadzić produkt na całej twarzy.

Skład kosmetyku jest bardzo dobry - naturalny i nie posiada sztucznych uzupełniaczy.

Opakowanie jest estetyczne. To mój pierwszy produkt tej marki, ale oceniam go bardzo dobrze.


4 komentarze:

  1. Pierwszy raz ją widzę, wydaje się być bardzo fajna :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Była dostępna w Rossmannie, obecnie nie ma jej w sprzedaży

      Usuń
  2. Świetna jest ta pianka, kupiłam ją jak wycofywali z Rossmanna i chętnie bym ją znów kupiła :)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja też kupiłam ją wtedy na promocji ;) dobry zakup

      Usuń