Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 16 października 2022

Burberry Body Tender woda toaletowa dla kobiet

 


Burberry Body Tender woda toaletowa dla kobiet 

Opis produktu:

Otul się urzekającym zapachem i na własnej skórze poczuj, czym jest brytyjska klasa i elegancja. Damska woda toaletowa Burberry Body Tender jest tak delikatna, jak podszewka słynnego kultowego trencza Burberry. Elegancki zapach doskonale podkreśli Twoje kobiece piękno.

Już wstępne nuty zapachu orzeźwią Cię intrygującą kombinacją zielonego jabłka, absyntu, cytryny i soczystej brzoskwini. Serce zapachu tętni aromatem liści herbaty, niezwykle kobiecej i eleganckiej róży, upajającym jaśminem oraz ciepłem drzewa sandałowego. Nuty głębi kompozycji oparto na wybornej wanilii, bursztynie i aksamitnym drzewie kaszmirowym, które nadają wodzie toaletowej pudrowy i subtelny charakter.

Ode mnie:

Jest to promienny, kwiatowo-szyprowy zapach dla romantycznej, eleganckiej kobiety. Zapach jest idealny na dzień, do biura. Jest to zapach wyrazisty, z nutą owocową i wyczuwalnym piżmem, co nadaje perfumom charakteru. 

Zapach pasuje mi szczególnie na jesień i zimę. Jest to zapach trwały, długo się utrzymuje. Jestem tym zapachem oczarowana, bo zazwyczaj wybieram zapachy słodkie, a tutaj zapach jest elegancki i świeży. To miła odmiana dla mnie :)

ZALETY:

+ Kobiecy i elegancki zapach

+ Nie duszący, ani słodki - świeży

+ zapach długo się utrzymuje - szczególnie na ubraniach

+ elegancki flakon



2 komentarze: