Łączna liczba wyświetleń

sobota, 21 września 2013

Mydlić cię będę..

Nowa dostawa mydełek właśnie dotarła. Z portalu Wizaż, na którym przez ostatnie miesiące testowałam produkty marki Dove oraz dwie sztuki, które przywiozłam z urlopu w Grecji.


Na sam koniec przypadły mi 3 mydełka - wszystkie ślicznie pachną. Czy pozwolą na przełamanie barier w myciu ciała mydłem zamiast powszechnych żeli? Okaże się w najbliższym czasie.

1. Kremowa kostka myjąca
2. Kostka myjąca Go fresh restore z niebieską figą
3. Kostka myjąca Go fresh touch z zielonym ogórkiem

Wszystkie zawierają 1/4 kremu nawilżającego, przez co mają nie wysuszać skóry jak zwykłe mydła. Choć obecnie zapomniane, mogą być również bardzo dobrym kosmetykiem do mycia.


Będąc w Grecji skusiłam się też na ręcznie wyrabiane mydła z oliwą z oliwek. Towarzyszą im magnesy na lodówkę w kształcie serca i muz oraz żółwika caretta-caretta, który jest symbolem wyspy Zakynthos, na której spędziłam ostatni tydzień.

Moje pocztówki z wakacji :)



2 komentarze:

  1. Śliczne te greckie magnesy!:)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Dziękuję, tyle ich było, ale właśnie te mi się bardzo spodobały :)

      Usuń