Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 29 września 2013

Szminka w pisaku N.Y.C. Smooch Proof Lip Stain 16H


Odważne kolory szminek to coś dla mnie. Niegdyś malowałam usta jedynie bezbarwnymi błyszczykami czy szminkami w naturalnych odcieniach. Taki makijaż jest zawsze odpowiedni. Ale są dni kiedy warto postawić na kolor. Intensywny, trwały, niecodzienny. Podkreślone usta przyciągną uwagę nawet jeśli oczy będą bardziej stonowane lub całkowicie niepomalowane.

Szminka w pisaku N.Y.C. Smooch Proof Lip Stain 16H bo o niej mowa ma jeden wielki autu - bardzo intensywny kolor. W moim przypadku będzie mowa o kolorze 491 Forever Freesia.

Szminka w pisaku - po raz pierwszy się z nią zetknęłam. I na myśl przyszły dziecięce lata, kiedy jako mała dziewczynka pragnęłam mieć pięknie pomalowane usta i sięgałam po mazak. W kobiecie poczucie piękna kiełkuje już od najmłodszych lat. Jednak po tylu latach znów maluję się mazakiem ;) tyle tylko, że do tego stworzonym. Uczucie jest takie samo. Końcówka właściwie niczym nie różni się od tradycyjnych pisaków.


Cienkie zakończenie pozwala obrysować kontur, który będziemy wypełniać.
Boczną częścią końcówki przeciągamy po ustach i w zależności od tego jak intensywny kolor chcemy uzyskać powielamy tę czynność. Ja zazwyczaj malowałam usta 2-3 razy, aby każde miejsce było dokładnie i jednolicie pokryte dla uzyskania dość intensywnego koloru.
Szminka niestety choć bogata w kolor nie nawilża i usta pozostają suche. Warto wtedy utrwalić je bezbarwnym błyszczykiem i efekt będzie bardzo zadowalający.
Kolor rzeczywiście trzyma się długo. Bez przesady, że 16 godzin, ale kilka dobrych godzin jak najbardziej. Nie brudzi, nie ściera się, nie zmazuje. Pigment zostaje głęboko na ustach.
Szminka ma w składzie alkohol co jest nieco wyczuwalne w jej owocowym zapachu, ale nie szczypie w usta i nie podrażnia.


Produkt warty wypróbowania, choćby ze względu na dobrą trwałość i kolor. Lubię po nią sięgać.
Szminkę testowałam z drogerii internetowej ezebra.pl

1 komentarz:

  1. E-zebra ma całkiem ciekawa ofertę w niskich cenach, właśnie zbieram u nich zamówienie i zastanawiałam się nad tymi pisakami, teraz widzę, że warto:)

    OdpowiedzUsuń