Łączna liczba wyświetleń

piątek, 31 października 2014

Nowe testowanie z Bingo Spa


Jesień i zima tego roku stoją pod znakiem pienistych kąpieli pełnych pięknych zapachów i relaksu prze wielkie R.

Wszystko to za sprawą najnowszych kosmetyków z Bingo Spa:

1) Kuracja do włosów 40 aktywnych składników - do włosów słabych, wypadających oraz po farbowaniu

2) Krem pod prysznic i do kąpieli Orchidea

3) Mleczko do mycia twarzy i szyi z jedwabiem

4) Borowinowy żel pod prysznic


Od czerwieni przez intensywny róż aż po pudrowy delikatny róż - te kolory same zachęcają do użycia ;) Podarowanie sobie tej przyjemności w chłodne wieczory to niemal obowiązek.

Więcej o wrażeniach z testowania kosmetyków już wkrótce.


3 komentarze:

  1. Ja też postawiłam na kosmetyki do kąpieli i do testów wybrałam czekoladowy koktajl do kąpieli ;)

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. Ja już czekoladkę miałam :) bardzo udany kosmetyk, zapraszam do poczytania
      http://secretsintomyheart.blogspot.com/2014/02/krem-pod-prysznic-czekolada-z.html

      Usuń
  2. super.... czekam na wrazenia kuracji do wlosow - moje ostatnio przechodza kryzys :(

    OdpowiedzUsuń