Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 12 października 2014

Żel z peelingiem i tonik Liście Manuka Ziaja


Oczyszczająca seria kosmetyków Ziaja Liście Manuka musiała stać się hitem, odkąd tylko pojawiła się w sklepach.

Seria dopasowana do potrzeb skóry normalnej, tłustej i mieszanej o świeżym zapachu, bezpiecznym i skutecznym działaniu i cenach, które nie są szczególnie wygórowane. Brzmi idealnie.

Na początek kupiłam żel z peelingiem i tonik. Teraz kilka słów o nich.

Żel dzięki dodatkowej zawartości drobinek peelingujących dokładnie oczyszcza cerę. Staje się świeża, oczyszczona i tak jakby odtłuszczona, czyli żel przyczynia się do usuwania nadmiaru sebum. Nie jest to jakieś dogłębne peelingowanie, bo drobinki są delikatne, ale poprawiają stan cery, ścierają odrobinę martwy naskórek i przywracają świeży wygląd. Nie wysusza i nie podrażnia, ułatwia walkę z trądzikiem i śladami po nim.

Tonik zwężający pory do demakijażu i oczyszczania skóry. Jest łagodny dla skóry, usuwa pozostałości makijażu i zanieczyszczenia z cery. Łagodzi zmiany trądzikowe i zamyka rozszerzone pory. Nie wysusza przy tym skóry i nie podrażnia jej.Tonik ma ciekawą buteleczkę, a aplikuje się go za pomocą pompki ze sprayem. Niech nas to nie zmyli, że jest to mgiełka do rozpylania na twarzy. Tonika należy nanieść na wacik (około kilkunastu psiknięć żeby nasączyć tonik) i przetrzeć twarz.

Dostałam jeszcze kilka próbek, ale wiem, że pozostałe kosmetyki z tej serii i tak kupię :) Myślę, że to będą produkty, które będę uzupełniać, stosować wzajemnie z innymi i raczej będę do nich wracać.

2 komentarze:

  1. Ja kupiłam tonik ;) używam już kilka dni i jestem zadowolona.

    OdpowiedzUsuń
  2. ja jestem od 1,5 miesiaca w trakcie testowania tej serii na razie nie zapeszam :))

    OdpowiedzUsuń