Łączna liczba wyświetleń

sobota, 9 stycznia 2016

Krem na pękające pięty Feet up Oriflame




Krem na pękające pięty Feet up Oriflame 

Krem kupiłam w zestawie ze skarpetkami, bo to na nich najbardziej mi zależało. Idealne do nałożenia tuż po nasmarowaniu stóp kremem. Nakładam je na noc lub do wchłonięcia kremu. Bardzo wygodne rozwiązanie i dobrze mi służą.

Krem regeneruje i przynosi ulgę popękanym piętom. Dla mnie przede wszystkim dobrze nawilża i natłuszcza stopy, bo jest właśnie dość tłusty, gęsty, a nawet powiedziałabym, że lepki podczas smarowania. Ta lepkość trochę mi przeszkadza, ponadto zapach też jest nijaki, ale akurat tutaj najważniejsze są rezultaty jego ostatecznego działania.

 Niweluje suchość i szorstkość stóp, zmiękcza skórę dzięki zawartości mocznika, masła kakaowego i witaminy B. Sprawia, że są miękkie już po pierwszym użyciu, a wraz z kolejnymi stopy stają się gładkie i zdrowsze.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz