Łączna liczba wyświetleń

niedziela, 17 stycznia 2016

Krem pod oczy Kozie mleko Ziaja


Krem pod oczy wszedł do mojej codziennej obowiązkowej pielęgnacji twarzy. Już jakiś czas temu zauważyłam, że skóra pod oczami staje się bardzo sucha. A że jest cienka, stała się też wiotka. Dodatkowo skórę pod oczami mam bardzo wrażliwą i skłonną do bardzo częstych sinień.

Na początek sięgnęłam po nieskomplikowany produkt z Ziaji.

Krem jest  lekki (nie jest przesadnie tłusty), bezzapachowy i szybko się wchłania. Nie podrażnia, nie powoduje szczypania, ani łzawienia.

Działanie czuć już po kilku dniach stosowania. W tego typu produktach ważna jest systematyczność. Odżywia, nawilża i uelastycznia skórę. Skóra pod oczami staje się jędrniejsza i bardziej napięta. Znika suchość.

Dzięki temu nawilżeniu i ujędrnieniu mam też nadzieję, że wpływa na spłycanie drobnych zmarszczek.


1 komentarz:

  1. Krem Ziaja Kozie mleko przeznaczony jest do pielęgnacji skóry suchej, skłonnej do zmarszczek. Przeznaczony jest dla młodych osób, już od 20 roku życia jako profilaktyka przeciwstarzeniowa. Należy pamiętać tylko, że przeznaczony jest do stosowania na skórę pod oczami - nie na powiekę.

    Mamy nadzieję, że regularna pielęgnacja okolicy oczu kremem kozie mleko przyniesie oczekiwane rezultaty. Wybór kremów pod oczy ZIAJA jest bardzo szeroki - wszystkie dostępne są na E-Ziaja

    Pozdrawiamy serdecznie,
    E-Ziaja

    OdpowiedzUsuń