Łączna liczba wyświetleń

sobota, 28 października 2017

Podkład Maybelline Fit Me Luminous + Smooth


Podkład Maybelline Fit Me Luminous + Smooth - kolor 125 do cery normalnej i suchej to podkład nawilżający, wygładzający oraz delikatnie rozświetlający. To druga wersja szeroko dostępnego podkładu Maybelline Fit Me. Ta wersja jest niestety trudniej dostępna niż ta matująca.

Produkt nie zawiera olejków i wosku. Pozostawia skórę: świeżą, oddychającą i idealnie gładką. Nie zatyka porów, testowany dermatologicznie.

Podkład daje bardzo naturalne wykończenie bez efektu maski, a także nawilża cerę oraz nie podkreśla suchych skórek.

Krycie ma umiarkowane, tzn. nie jest ani za mocny, ani za lekki. Jedna warstwa kosmetyku w zupełności wystarcza do stworzenia jednolitego kolorytu cery oraz ukrycia niedoskonałości czy przebarwień. Dopasowuje się dobrze do skóry. Podkład jest lekki i nie zapycha.

Jedynie pod koniec używania może zacząć trochę ciemnieć na twarzy i zmieniać delikatnie swój kolor, ale tak ma wiele podkładów, których używałam.


Opakowanie bardzo wygodne - szklane z pompką, przez co dozuje tyle podkładu ile potrzeba. Jedna-dwie pompki wystarczają na całą twarz przez co jest również bardzo wydajny. Idealny na cały dzień, ma świetną trwałość, wiadomo, że pod koniec dnia nie wygląda już tak samo dobrze jak zaraz po nałożeniu, ale wygląda nadal dobrze i akceptowalnie.


Rozprowadza się dobrze (zarówno gąbeczką, jak i palcami), nie robi smug. Daje ostatecznie efekt naturalny, świeży, delikatnie rozświetlony. Cera jest wygładzona, wygląda zdrowo i co ważne - nie świeci się mocno, mimo iż jest podkład nawilżający, dedykowany cerze suchej.

Jak dla mnie bardzo dobry podkład i bardzo go polubiłam!

1 komentarz:

  1. Nie miałam go, mam matujący, ten pewnie by się u mnie nie sprawdził, fajnie, ze jesteś zadowolona :)

    OdpowiedzUsuń