Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 6 listopada 2017

Antybakteryjny krem matujący Barwa Siarkowa


Antybakteryjny krem matujący Barwa Siarkowa

Opis producenta:
Formuła kremu oparta o wyselekcjonowane składniki aktywne pozwala na skuteczną walkę z objawami trądziku i nadmiernym błyszczeniem się skóry. Krem ogranicza wydzielanie sebum, nadając skórze matowe wykończenie na wiele godzin. Działa antybakteryjnie, złuszczająco i ściągająco. Ponadto regeneruje i przyspiesza odnowę uszkodzonego naskórka, łagodząc i kojąc podrażnienia, a także nawilżając i wygładzając skórę. Idealnie nadaje się pod makijaż.

Ode mnie:
Kupiłam go, ponieważ seria Barwa Siarkowa od dawna mnie ciekawiła, a akurat skończył mi się krem na dzień. Moja cera jest raczej mieszana oraz lubi się czasem świecić, szczególnie w strefie T, więc kremów matujących nigdy nie odmawiam.

Już konsystencja kremu jest bardzo matowa, zwarta i gęsta, a po rozprowadzeniu na twarzy szybko się wchłania i daje idealny mat. Przy tym delikatnie nawilża skórę i jej nie przesusza.

Krem ma delikatny zapach, spodziewałam się zapachu siarki, a tutaj z zaskoczeniem wyczuwalna jest delikatna cytrynowa i świeża woń.

Dzięki temu kremowi świetnie trzyma się makijaż, ponieważ bardzo dobrze współgra z podkładami - nie rolują się, nie ścierają i na takiej matującej bazie po prostu się mniej świecą. Idealna baza pod makijaż - nawet konsystencją podobny do bazy.

Krem nie powoduje dodatkowych problemów skórnych, nie podrażnia, nie wywołuje zmian trądzikowych. Jest delikatny i bezpieczny dla skóry, a przede wszystkim skuteczny. Opakowanie estetyczne, krem wydajny i w dobrej cenie.

Ja go bardzo polubiłam!

Brak komentarzy:

Prześlij komentarz