Łączna liczba wyświetleń

piątek, 16 lutego 2018

Kawowy peeling do skóry głowy


Kawowy peeling do skóry głowy to dokładnie peeling z fusów kawy sypanej.

Idealny dla miłośników kawy i nie tylko ;) z powodzeniem można wypić małą czarą, a to co pozostanie zużyć jako peeling do skalpu. Przyjemne z pożytecznym i w 100/% naturalne. Fusy od kawy świetnie nadają się także do wmasowania w skórę twarzy lub ciała (warto połączyć z ulubionym olejkiem do ciała dla dodatkowego nawilżenia skóry).
Kawowy peeling do skóry głowy polecany jest szczególnie posiadaczkom ciemnych włosów.

Jak przygotować kawowy peeling do skóry głowy?
Przygotuj małą miseczkę, umieść w niej fusy po kawie - wypitej lub użyj świeżej kawy zalanej odrobiną wrzątku (dowolna ilość, u mnie ok. 2 łyżki). Do tego dodaj 2 łyżki stołowe ulubionej (albo niesprawdzonej) maski do włosów. Chodzi o to, aby fusy nabrały odpowiedniej konsystencji, która będzie się dobrze nakładała na włosy. Całość wymieszaj, odstaw na kilka minut.

Jak przeprowadzić peeling?
Peeling najlepiej robić tuż przed myciem włosów na zwilżonych wodą włosach i dobrze rozczesanych, zwłaszcza u nasady. Mieszankę wmasować w skórę głowy. Ja robiłam to okrężnymi ruchami palców. Włosy mogą się nieco plątać, dlatego należy robić to delikatnie. Następnie spłukać i umyć włosy szamponem.

Jakie są efekty?
Peeling należy do bardzo przyjemnych, zarówno w odczuciu, jak i zapachowo. Jest też bardzo skuteczny, a przede wszystkim naturalny. Kofeina pobudza włosy do wzrostu, podnosi je, dodaje objętości, a przede wszystkim przedłuża ich świeżość, czyli ogranicza przetłuszczanie włosów. To bardzo fajny peeling - ja uwielbiam go robić. Ma tylko jeden minus - fusy od kawy bardzo brudzą cały prysznic/wannę. Także trudno jest wypłukać wszystkie drobinki kawy z włosów, więc wymaga to dłuższego i bardzo dokładnego przepłukiwania włosów.

Polecam wypróbować, ja - a raczej moja skóra głowy i włosy - były bardzo zadowolone już przy pierwszym zastosowaniu tego kawowego peelingu ;)

1 komentarz:

  1. Kusi! niestety jestem blondynką i dodatkowo mam doczepione włosy wiec niestety nie dla mnie :(

    OdpowiedzUsuń