Łączna liczba wyświetleń

sobota, 2 czerwca 2018

Zużycia kosmetyczne maja czyli moje denko


1. Oczyszczający żel myjący bez mydła do skóry tłustej Mixa - bardzo dobry żel, który nie podrażnia skóry, a doskonale oczyszcza i odświeża. Przy okazji nadaje się do cery z niedoskonałościami i pomaga w przeciwdziałaniu im. Najważniejsze, że nie wysuszał skóry.

2. Kremowy żel pod prysznic z olejkiem z orzechów makadamii  Avon Skin So Soft - nadaje skórze uczucie intensywnego odżywienia. Ma przyjemny zapach i przyjemną konsystencję, która tworzy kremową piankę na skórze, a także przyjemnie nawilża. Bardzo mi się spodobał.

3. Szampon do włosów osłabionych i przerzedzających się Biotyna i kofeina Alterra - świetny szampon z Rossmanna, który wzmacnia włosy i jednocześnie je nawilża, ale nie obciąża. Plus za dobry skład. To moje drugie opakowanie i na pewno nie ostatnie.

4. Scrub do ciała Garden of Eden Avon Senses - delikatny scrub do ciała o przyjemnym zapachu kwiatowo-owocowym. Nie jest to ostry peeling, lecz żel z drobinkami do masażu pod prysznicem. Bardzo fajny, a i skóra po nim nawilżona. Poodbny produkt z Avon opisywałam tutaj.

5. Tonik zagęszczający włosy z serii "Eksplozja witalności" Timotei - tonik przede wszystkin nawilżał włosy, nie obciążając ich,a także ułatwiał rozczesywanie mokrych włosów. Jakiejś wielkiej eksplozji witalności nie zauważyłam, ale włosy były bardziej sprężyste, sypkie i połyskujące.


6.  Krem korygujący CC 10 w 1 neutralizujący zaczerwienienia Bielenda - dałam mu drugą szansę, ale efekt jaki zostawia na twarzy jest tragiczny. Wcale nie kryje, nie wchłania się, nie pokrywa zaczerwienień, o których tu mowa. Przy nakładaniu drugiej warstwy zaczyna się ważyc. Ma śliczny zapach, ale blady kolor i nie wtapiająca się formuła ani z kolorem, ani z konsystencją go nie uratują. Skazany na porażkę od pierwszego użycia. Do kosza!

7. Serum pod oczy Pure Orphica Realash - dobre serum pod oczy, które daje nawilżenie i sprężystośc okolicom oczu. Na minus jedynie opakowanie, które nie współgra z konsystencją przy nakładaniu, ale to jedynie drobiazg, bo serum poprawia kondycję delikatnej skóry pod oczami.

8. Antyperspirant w sztyfcie Powder Touch Nivea - średni antyperspirant. O ile nie robił śladów na ubraniach i ładnie pachniał, to niestety przed poceniem chronił umiarkowanie.

9. Maseczka normalizująca do twarzy Vianek - przyjemna maseczka z glinką, która poprawia tan cery poprzez jej zmatowienie i uspokojenie niedoskonałości. Dodatkowo pozostawia cerę świeżą i zmatowioną.

10. Maseczka oczyszczająca do twarzy Be Beauty - również z zieloną glinką, bo bardzo ją lubię. Równie skuteczna w działaniu, bo dobrze oczyszcza twarz i wygładza skórę. Nie miałam do niej zastrzeżeń.

11. Oczyszczająca pianka do twarzy Bact to Isleand Thank You Farmer - próbka koreańskiej pianki do twarzy, w której się zakochałam. To była moja pierwsza pianka do twarzy, ale zaskoczyło mnie pozytywnie jej działanie. Świetnie się pieni, jest wydajna, pięknie pachnie i doskonale oczyszcza twarz. Czy można chciec czegoś więcej? Tylko pełnowymiarowej wersji!


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz