Łączna liczba wyświetleń

wtorek, 10 kwietnia 2018

Serum pod oczy Pure Orphica Realash


Serum pod oczy Pure Orphica Realash

Od producenta:
Serum pod oczy PURE to kosmetyk, dzięki któremu każda kobieta będzie mogła profesjonalnie zatroszczyć się o swoje spojrzenie bez wychodzenia z domu. W recepturze serum znalazły się m.in.: kolagen, który pomaga utrzymać odpowiednie nawilżenie naskórka, olej abisyński odpowiedzialny za redukcję zmarszczek i poprawę kondycji skóry oraz wyciąg ze śluzu ślimaka, działający odżywczo i ujędrniająco.
Serum kompleksowo dba o skórę pod oczami, intensywnie ją odżywia, wygładza, ujędrnia oraz regeneruje. Poprawia jej koloryt delikatnie ją rozświetlając. Likwiduje również cienie i opuchnięcia pod oczami.

Ode mnie:
Serum ma perłową i dość gęstą konsystencję, zapach prawie niewyczuwalny. Wystarczy nałożyć kilka kropel pipetą i wklepać w skórę pod oczami, a już po chwili kosmetyk się wchłonie i odczujemy silnej nawilżenie.
Serum zatem doskonale nawilża delikatną skórę pod oczami oraz delikatnie ją chłodzi. Kosmetyk szybko wnika w skórę i tym samym delikatnie napina skórę pod oczami. Po kilku dniach stosowania skóra staje się jędrniejsza, mniej sucha i gładsza.
Ja stosuje je rano i wieczorem, a gdy zależy mi na czasie od razu nakładam makijaż. Serum dobrze współpracuje z podkładami - nic się nie roluje, nie odznacza. Dzięki perłowej formule skóra pod oczami może być delikatnie rozświetlona.
Niestety cienie pod oczami nie znikają, ale ja mam bardzo delikatną i cienką skórę pod oczami, a cienie towarzyszą mi zawsze i nie sądzę by jakikolwiek kosmetyk wpłyną na moje naturalnie zasinione oczy... taka uroda, jak mówią kosmetyczki.
W każdym razie po użyciu tego serum skóra pod oczami dostaje nowe życie, jest zregenerowana i mięciutka, a to już duże osiągnięcie tego serum w stosunku do innych kremów pod oczy, których używałam.
Serum jest wydajne i skuteczne, warte polecenia.


Brak komentarzy:

Prześlij komentarz