Łączna liczba wyświetleń

sobota, 28 kwietnia 2018

Oczyszczająca maska do twarzy z kakao Ade Mask Cacao Mediheal



Oczyszczająca maska do twarzy Ade Mask Cacao Mediheal

Opis producenta:
Tonizująca maska do twarzy oczyszcza i odświeża, redukuje nadmiar sebum. Mediheal Kakao to maska w płachcie zrobiona ze specjalnej tkaniny, nasączonej esencją, o właściwościach oczyszczających.

Głównym składnikiem maski jest ekstrakt z kakao, który absorbuje sebum i usuwa zanieczyszczenia zgromadzone w porach skóry. Zawarty w masce ekstrakt z kawy zwęża pory, jest bogatym źródłem antyoksydantów. Maska koi, nawilża skórę, pozostawia ją miękką i elastyczną. Cera wygląda na zdrową i rozświetloną.

Maseczka jest polecana dla każdego rodzaju cery, zwłaszcza do cery dojrzałej i suchej. Maska posiada unikatowy kształt, który idealnie dopasowuje się do skóry twarzy, sprawiając, ze składniki maski są absorbowane w głąb skóry.

Ode mnie:
Oczyszczająca maska w płachcie zawiera ekstrakt z kakao, dzięki czemu pachnie badzo przyjemnie. Kakao nie jest tutaj nachalnym i słodkim zapachem lecz bardzo delikatną wonią.

Maska jest dobrze nasączona, zostaje jeszcze trochę produktu na szyję i dekolt.

Maska absorbuje nadmiar sebum, cera jest mniej świecąca i tłusta po jej użyciu. Dodatkowo świetnie zwęża pory, a na tym mi bardzo zależało! Delikanie oczyszcza cerę i nawilża ją za razem, będzie więc bezpieczna dla osób ze skórą wrażliwą.

W efekcie po 20 minutach trzymania jej na twarzy skóra jest ukojona, bardziej elastyczna i miękka w dotyku.

Maseczka kosztuje 6,99 zł - ja kupiłam ją w Lidlu, ale była jedną z osatnich azjatyckich maseczek, więc aby zaspokoic mój niedosyt kupiłam jeszcze inne, tyle że już z Aliexpress.
Dostępna jest także w sklepach internetowych. Uważam, że za tą cenę ma świetne działanie i bardzo przyjemnie trzyma się ją na twarzy.

1 komentarz:

  1. Akurat tej już nie było w Lidlu, ale mam inne 4 :) Fajnie, że się sprawdziła :)

    OdpowiedzUsuń