Łączna liczba wyświetleń

sobota, 13 lipca 2019

Nawilżający kremowy żel pod prysznic Fruity Margarita Avon Senses


Nawilżający kremowy żel pod prysznic Fruity Margarita Avon Senses

Opis producenta:
Otul się kremową delikatnością luksusowego żelu pod prysznic Fruity Margarita.

  • żel pod prysznic o delikatnej kremowej formule
  • oczyszcza i przyjemnie nawilża skórę
  • odżywia dzięki składnikom nawilżającym i kompleksowi witamin
  • soczysty owocowy aromat
  • większa, bardziej ekonomiczna pojemność
  • Nuty zapachowe: brzoskwinia, pomarańcza

Zainspirowani zapachem letnich koktajli, serwowanych w upalny dzień nad basenem, stworzyliśmy kosmetyk, który przywoła to wspomnienie za każdym razem, gdy weźmiesz go pod prysznic. Jego odżywcza, przyjemnie kremowa formuła oczyści Twoją skórę i zadba o jej nawilżenie, zaś kuszący, owocowy aromat rozpieści Twoje zmysły. Te soczyste, orzeźwiające nuty pozostaną z Tobą na dłużej. Większa pojemność żelu pozwoli Ci dłużej cieszyć się tym relaksem.

Ode mnie:
W mojej kolekcji żeli pod prysznic zdecydowanie brakowało czegoś soczystego, owocowego, więc wybrałam żel Fruity Margarita od Avon. Zastanawiałam się między Gelato Moments (lody waniliowe), ale uznałam, że dość słodkich zapachów... Bo kiedy jest bardzo gorąco to prysznic musi pachnieć zdecydowanie orzeźwiającymi owocami. Żel okazał się strzałem w dziesiątkę, jego zapach bardzo mi się spodobał, jest bardzo apetyczny, cytrusowy i świeży.
Kremowa formuła żelu dobrze się pieni i nie wysusza skóry, a duża butelka jest bardzo wydajna i dostępna w atrakcyjnej cenie.
Polecam :)

4 komentarze: