Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 29 lipca 2019

Podkład z witaminami przykrywający oznaki zmęczenia Healthy Mix Bourjois



Podkład z witaminami przykrywający oznaki zmęczenia Healthy Mix Bourjois

Opis producenta:
Podkład Bourjois Healthy Mix Anti-Fatigue gwarantuje cerze zdrowy, wypoczęty wygląd i naturalny blask. Kompleks witamin odżywia skórę oraz maskuje niedoskonałości. Witamina C usuwa oznaki zmęczenia, witamina E ma działanie antyoksydacyjne, witamina B5 tonizuje skórę. Formuła podkładu zawiera również pochodną kwasu hialuronowego, zapewniającą nawilżenie przez 24 godziny.

Przyjemny zapach podkładu Bourjois Healthy Mix Anti-Fatigue jest mieszanką owoców, kwiatów i białego piżma. Podkład zawiera wyciągi z moreli, imbiru, jabłek i melonów. Morela dodaje blasku, melon nawilża, imbir odświeża, a jabłko jest doskonałym antyutleniaczem.

Średnio kryjący podkład Bourjois Healthy Mix Anti-Fatigue jest odpowiedni do każdego rodzaju cery, zwłaszcza do suchej. Nie zatyka porów, utrzymuje się aż do 16 godzin, a jego płynna konsystencja ładnie rozprowadza się na skórze.


Ode mnie:
Kosmetyk niemal kultowy, a ja dopiero niedawno się nim zainteresowałam. Jako posiadaczka cery mieszanej zazwyczaj szukam podkładów matujących, ale na lato sięgnęłam po lżejszą wersję, czyli Healthy Mix. Kolor Vanilla (nr 52).

Nie byłam do niego od razu przekonana ze względu na słabe krycie, ale latem to tak naprawdę atut. Dobrze rozprowadza się na skórze. Podkład ma też bardzo przyjemny zapach, stapia się z kolorem skóry i dobrze trzyma cały dzień. Krycie ma średnie i matowienie również, ale w połączeniu z pudrem jest całkiem dobrze. Cera wygląda świeżo i promienie. Jestem na tak.

3 komentarze: