Łączna liczba wyświetleń

poniedziałek, 4 listopada 2019

Zużycia kosmetyczne października



1. Maseczka Korean Energy tonizująca - odświeża, rozjaśnia, ujędrnia - bardzo dobry produkt.

2. Maseczka Love Nature Oriflame oczyszczająca z łopianem - łagodna, kremowa i przyjazna dla skóry. Delikatnie oczyszcza i nawilża skórę.

3. Szampon Dove do włosów suchych i zniszczonych - Ładnie pachnie oraz dobrze się pieni.Włosy po umyciu są miękkie i ślicznie pachną. Uwielbiam ten szampon, ale moje włosy przyzwyczajają się do niego, więc używam go raz na kwartał. Gdy do niego wracam włosy są w bardzo dobrej kondycji, nawilżone, gładkie, błyszczące.

4. Żel Palmolive Exotic Orchid - bardzo przyjemny, kremowa konsystencja nawilża skórę i dobrze myje.

5. Delikatny olejek do higieny intymnej Lactacyd - ten płyn w formie olejku nie ma sobie równych. Tworzy przyjemną, kremową i nawilżającą pianę, która dobrze myje, odświeża i nawilża.

6. Detoksykująco-nawilżający krem do twarzy Black Sugar Detox Bielenda - był idealny dla mnie. Odpowiednio nawilżał i matowił cerę, szybko się wchłaniał i przeciwdziałał niedoskonałością. Z pewnością jeszcze kiedyś do niego wrócę.

7. Emulsja do mycia twarzy z olejem konopnym Botanical Flow Delia - skuteczna, delikatna, nawilżająca. W sam raz do codziennego stosowania.

8. Płyn micelarny do twarzy Basiclab - w sam raz na co dzień i w podróży.

9. Szminka Avon True Color w kolorze Toasted Rose - to mój faworyt wśród kolorów zgaszonego różu. Odpowiedni kolor i konsystencja, szminka nie wysusza ust.

10. Olejek do włosów Moroccanoli - wygładza i regeneruje bardzo dobrze suche końcówki. Sprawi, że włosy będą lśniące, puszyste, ale nie puszące się, a także wygładzone.

11. Serum przyspieszające wzrost rzęs i brwi L`Biotica - nie dało rezultatów, jakich oczekiwałam.

Miałyście jakieś z tych kosmetyków? :)

3 komentarze:

  1. Ja miałam tylko maseczkę z Oriflame. Jestem ciekawa olejku do włosów;)

    OdpowiedzUsuń
  2. Bardzo lubię żele Palmolive :)Z Bielendy z tej serii miałam żel do mycia twarzy, fajny :)

    OdpowiedzUsuń
  3. Niestety nic nie znam z Twojego denka :)

    OdpowiedzUsuń