Łączna liczba wyświetleń

sobota, 14 grudnia 2019

Orientalny olejek pod prysznic Olejek arganowy & Róża Yves Rocher


Orientalny olejek pod prysznic Olejek arganowy & Róża Yves Rocher

Opie producenta:
Zaproś do swojej łazienki orientalny olejek pod prysznic i ciesz się zmysłowym, oryginalnym zapachem każdego dnia! Olejek Yves Rocher, pomimo niewielkiej pojemności 200 ml, jest niezwykle wydajny – wystarczy kilka kropel, by uzyskać pianę wystarczającą do oczyszczenia całego ciała. W swym składzie zawiera znany z odżywczych właściwości olejek arganowy i ekstrakt z płatków róży damasceńskiej, który koi podrażnioną skórę i zapobiega powstawaniu zmarszczek. 

Olejek arganowy, zwany płynnym złotem Maroka, jest znany jako cenne źródło witamin i antyoksydantów oraz nienasyconych kwasów tłuszczowych, które są niezbędne w procesach regeneracji skóry. Orientalny olejek pod prysznic Olejek arganowy & Róża 200 ml z serii Plaisirs Nature to świetne remedium na suchą, swędzącą skórę – intensywnie ją nawilży, zapewniając jednocześnie jedwabistą miękkość. Jeżeli troszczysz się o młody, zdrowy wygląd swojego ciała, zawarty w naszym olejku pod prysznic ekstrakt z płatków róży damasceńskiej zapewni mu optymalną dawkę rewitalizujących składników. Gładka i przyjemna w dotyku skóra – tak możesz wyglądać codziennie!

Ode mnie:
Olejek cudownie pachnie i doskonale nawilża ciało podczas mycia. Olejek ma żelową konsystencję, a przy zetknięciu się z wodą zmienia swój kolor na biały i dobrze się pieni oraz rozprowadza na skórze. Kąpiel z nim jest bardzo przyjemna. Zapach jest orientalny, pachnie słodyczą i odrobinę kadzidłem. Zapach orientalny i przyjemny. Skóra po umyciu tym kosmetykiem jest gładka i bardzo dobrze nawilżona na długo.

Przy jego zakupie dostałam miniaturki kosmetyków ze świątecznej serii "Pierwszy Śnieg" Biały Migdał: krem do rąk i żel pod prysznic oraz myjkę. Ta seria pachnie równie obłędnie, słodko, ale jest to elegancka słodycz. Żel nie wysusza skóry, a krem do rąk regeneruje przesuszoną i szorstką skórę dłoni.

2 komentarze:

  1. Ja mam z tej serii duży żel, ten biały, po miniaturki jakoś nie poszłam, nie wiem czy pójdę

    OdpowiedzUsuń
    Odpowiedzi
    1. A ja miałam iść po ten duży żel, ale jednak wzięłam kolejny orientalny olejek dla mamy ;)

      Usuń